Note fondée sur 123 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Birthday weekend

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
It was fabulous. Lovely room excellent service- good food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Megan, Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Thank you very much for your feedback, I am delighted to hear you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back to The Golden Lion again soon.Kind regards, Megan Deputy Manager
5 sur 5
par un voyageur

Highly recommended

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Very clean. Room recently redecorated to a very high standard. Lovely welcome tray with good choice of tea and coffee and some local fudge. I was offered a flask with fresh milk for my room. Great attention to detail.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Jamie , Gestion de l’hôtel
Dear Sue,Thank you for your feedback, I am delighted to hear you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back again soon.Kind regardsJamie WrightonGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Fantastic place to stay in a really lovely town

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Really clean and nice place to stay. Great food and a nice friendly atmosphere in the pub. My friend & I were doing the 3 peaks challenge the next morning and the hotel made arrangements for breakfast to be left out early for us so we could have something before we left.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Jamie , Gestion de l’hôtel
Dear James,Thank you for your feedback, I am delighted to hear you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back again soon.Kind regardsJamie WrightonGeneral Manager
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juin 2024 sur Expedia