Note fondée sur 166 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Good overall
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Pedro,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to rate your stay. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
par un voyageur
Never again
Publié le 12 juin 2024 sur HotelsNever again pool closed wouldn’t do a compliment upgrade knowing that room wouldn’t get rented out and the bed should have been upgraded.
par un voyageur
Publié le 8 mai 2024 sur Expedia
It was a nice enough hotel to stay while we were traveling
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi SusanThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2024 sur Expedia
It was very convenient to I-65 and also to restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi John,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 10 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
Very dated room. All lights in the room were on motion sensor switches, that would shut off within 10 to 15 minutes of inactivity. Hand sink in the bathroom had the hot water turned off. Wi-Fi worked for about 20 minutes throughout our 16 hour stay. Extremely limited electrical outlets as well as limited access to TV input.(Hooking up kids gaming device to the TV)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jeremy, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6