Note fondée sur 33 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Site exceptionnel
Publié le 10 juill. 2023 sur HotelsEndroit exceptionnel. L'accès n'est pas facile, mais cela en vaut la peine.
Personnel très bien formé, accueillant. Équipements bien entretenus.
Il faut juste prévoir des panneaux de direction dans le château, on s'y perd !
par un voyageur
Publié le 19 juin 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
I felt like royalty. This place is neither too small nor too big. Just perfect for an intimate holiday. The room is the best I've been in. The meals are amazing. The staff would do anything for you. Just loved it.
par un voyageur
Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
We had a fabulous time at the hotel! The regal suite was great and the staff were amazingly hospitable. The spa was also good and overall, we enjoyed our stay. Grateful to all the people at the hotel who made it memorable. The property itself is gorgeous but it's the people working there that truly make it amazing. Looking forward to returning!
par un voyageur
Perfect Holiday Break
Publié le 24 juill. 2023 sur HotelsAmazing in the middle of no where this property is a delight , Palace / Fort Feel Rustic to Modern..The most amazing was the breeze from the Top Nazaraa restaurant . Un real and amazing ..
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2023 sur Expedia
Beautiful and unique property. Staff very helpful and polite. Great dining options.
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2023 sur Hotels
It was an excellent stay and we loved all the integration of local culture across the day. Great local food, service, and beautiful property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2023 par Saji Joseph, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Greetings of the day! Thank you for taking the time to share your amazing experience with us! It is really quite rewarding to receive such wonderful feedback from our guests. We endeavor to go above and beyond to ensure that our guests have majestic memories, and the team here is thrilled to know how much of an impact we have made on your recent experience. Your feedback has been shared with the team. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon again. Warm regards,