Note fondée sur 926 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Sorel Tracy

Publié le 11 oct. 2022 sur Expedia
Le déjeuner on offre des baggels qui sont dur comme de la roche .Les muffins eu correct .le café servi restraint une personne qui ne prend pas de café il n y avait pas de jus.Je suis allé m acheter un pain pour moi et du jus pour mon conjoint et je me suis servi de leur toaster pour cuire mes toasts et me suis servi des confitures qu`il y avait sur place j`ai réglé le probleme moi-meme
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juill. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par Frederic

Rapport qualité prix correct, sans plus.

Publié le 21 août 2017 sur Hotels
Très bon accueil. Propreté à améliorer. Climatisation inutilisable car beaucoup trop bruyante.
4 sur 5
par un voyageur de Canandaigua

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Rooms were clean, but outside the building, it could have been cleaner. Note: that did not affect this trip.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par s, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Econo Lodge Inn & Suites and for your valuable time to provide review on your recent stay. We consider reviews as opportunity for improvements to provide better service in future. Hope to host you again in future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
The staff here was wonderful, and the hotel was better than expected! Bathroom was a little outdated, but we had a wonderful stay. Diamond in the rough! Would stay again for sure!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer. We are happy to hear that you enjoyed your stay here. Hope to see you again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par S, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Econolodge Shamokin Dam. On behalf of our entire team I would like to apologize for not meeting your expectations on your recent stay. Our reviews help us to improve our services, kindly share more details what went wrong during your stay. I assure you that we will ensure to make improvements in our hotel services. Hope to host you again in near future
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Robert, We are very sorry that you didn't enjoy your stay with us. We hope that you will give us another chance to host you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Donald,Thank you for staying at Econo Lodge Inn & Suites. We truly value your time to provide feedback. Your feedback is important to us and we use them to improve our services. Hope to host you again in near future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Check in and check out process easy. Area safe but hotel was very dated, run-down and common areas seemed very unkept and dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par s, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Econo Lodge Inn & Suites. We truly value your time to provide feedback. Your feedback is important to us and we use them to improve our services. Hope to host you again in near future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024
Floor and walls were dirty. Tv service was bad. Reception was not friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par s, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Econo Lodge Inn & Suites. We truly value your time to provide feedback. Your feedback is important to us and we use them to improve our services. Hope to host you again in near future.