Note fondée sur 52 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
最高
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par HP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recognition of the hotel. Your satisfaction is the driving force of our progress and we look forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par HP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recognition of the hotel. Your satisfaction is the driving force of our progress and we look forward to your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par HP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recognition of the hotel. Your satisfaction is the driving force of our progress and we look forward to your next visit!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Expedia
Don't stay there, its in the middle of nowhere. Staff are extremely rude. Premises are not looked after, they are dirty rubbish everywhere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par HP, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you so much for choosing Hyatt Place and Hyatt house Shanghai New Hongqiao and sharing your experiences following your recent stay with us! To us, your comments are most valued. Again, we appreciate your time and efforts. Hope we shall again have the opportunity to welcome you in the near future. Have a fantastic day!
4 sur 5
par un voyageur

굿

Publié le 27 mai 2024 sur Hotels
룸이 생각보다 넓고 깨끗해서 좋았고, 조식도 괜찮았어요. 한가지 아쉬운점은 한국어 가능자가 없어서 아쉬웠어요
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par HP, Gestion de l’hôtel
당신이 호텔에 투숙하고 저희에게 평가를 해 주셔서 감사합니다.현재 호텔에서는 영어로만 서비스가 가능합니다. 투숙에 불편을 끼쳐 드려 대단히 죄송합니다.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par HP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recognition of the hotel. Your satisfaction is the driving force of our progress and we look forward to your next visit!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
close to the trad show. to fare from airport and any mall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par HP, Gestion de l’hôtel
First of all, thank you so much for choosing Hyatt Place and Hyatt house Shanghai New Hongqiao! We sincerely apologized for the inconvenience that you have experienced due to location. Unfortunately, this is a fact that we cannot change, wish you could understand. We appreciate you taking the time to share your thoughts and experiences with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024 sur Hotels
早餐餐廳人員都沒戴口罩
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par HP, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人您好,感謝您給到我們評論。目前中國區已不再強制性要求佩戴口罩,望您理解。祝你生活愉快!