Note fondée sur 363 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Min Yang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, it is our pleasure to make you enjoy the stay with us and thank you for your kindly compliment.It is our pleasure to bring you a wonderful experience and we look forward to your next stay!
5 sur 5
par un voyageur

Fenetres

Publié le 15 janv. 2021 sur Hotels
Je cherchais un hôtel avec fenêtre et acceptant les étrangers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2021 par InterContinental Shanghai Pudong, Gestion de l’hôtel
Dear Fenetres, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, Jason Burnett General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2019 sur Expedia
Tres bien situé, Pres du Metro Dejeuner Excellent mais un peu cher
4 sur 5
par un voyageur

Very good wifi, good restaurant options nearby

Publié le 12 sept. 2019 sur Hotels
Very good wifi, good restaurant options nearby. I recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2019 par Jason Burnett, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for choosing InterContinental Shanghai Pudong. It is our pleasure to provide you with comfortable and convenient stay environment. I am also happy to hear you liked the Lujiazui neighborhood with all of the good restaurants available for you to enjoy. Thank you for your recommendation for the hotel. Looking forward to welcome you back again soon. Best Regards Jason Burnett General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Gréât hôtel

Publié le 7 nov. 2018 sur Hotels
Nice place and professionnal High standards of reception
5 sur 5
par VALERIE

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2017 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Min Yang, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you for choosing intercontinental Shanghai pudong Hotel. Thank you for your comments on us. We will continue to work hard and look forward to your next stay! General Manager Roy Tan
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Great GM, very friendly staff, awesome service!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Min Yang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, it is our pleasure to make you enjoy the stay with us and thank you for your kindly compliment.We will continue to work hard to improve ourselves and look forward to your stay again!General Manager Roy Tan.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Great hotel with an amazing GM!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Min Yang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, it is our pleasure to make you enjoy the stay with us and thank you for your kindly compliment.We will continue to work hard to improve ourselves and look forward to your stay again!General Manager Roy Tan.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Min Yang, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, it is our pleasure to make you enjoy the stay with us and thank you for your kindly compliment.We will continue to learn from experience and strive to improve ourselves,and look forward to your next stay! General Manager Roy Tan