Note fondée sur 164 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
A reasonable 3-4 stars experience.
Publié le 12 févr. 2019 sur HotelsPrado Hotel Shanghai 3-10 Feb 2019
Reception was ok and quick. As it was Chinese New Year, things seemed rather quiet.
The room was somewhat funky as is the general hotel design. The room met expectations and was relatively quiet, though the rubbish truck that came at about 6.00 am was a bit noisy.
The bathroom is large with a full sized bath and a separate shower cubicle that was good. Lights over the vanity unit could be brighter as it was a bit dark to see one’s face makeup, shaving etc. Otherwise is was a nice bathroom.
Wifi is complimentary and worked well, which is important for the business traveler. This is a great improvement since I stayed here last time. Well done.
The location is in a gritty part of the city, where one can experience the locals every day life, and the hotel is not far from the famous Bund - about a 20 minutes walk.
Overall a pleasant four stars experience in a 3-4 star hotel that’s starting to show a little wear and tear. Well done and thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par PRAVO, Gestion de l’hôtel
Thank you for your good comments here and look forward to your coming again!
par un voyageur
整體滿意
Publié le 18 déc. 2018 sur Hotels這次入住該酒店整體滿意,登記入住時告訴我們已提升房間,到房後有驚喜房間十分大和整潔,美中不足需要兩次召喚服務員調教暖氣,調控制不清晰暖氣非常熱達28.5度,調整後就可接受,沖涼熱水需等侍一刻才熱
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2018 par camille, Gestion de l’hôtel
首先感谢您告知我们有在您入住本酒店期间所遇到的问题。非常遗憾未能达到您的期望,请允许我们向您表达最诚挚的歉意。我们希望在不久的将来有机会为您奉上更好的服务。
par un voyageur
Good
Publié le 5 déc. 2018 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2018 par camille, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.We appreciate for your feedback.
par un voyageur
広々ゆったりくつろげる部屋
Publié le 1 déc. 2018 sur Hotelsタクシーの予約や、道案内などが丁寧で、ドアマンの方も荷物をタクシーからチェックインカウンターまで運んでくれたりと、さりげなく気遣ってくれます。
部屋は広く綺麗にされているので気持ちよく過ごせます。駅から少し距離があるのと周りにお店がないのが少し不便です。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2018 par camille, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur de 東京
Publié le 23 nov. 2018 sur Expedia
立地はあまり良くない。部屋は広くて清潔。
自分の止まった部屋だけ、毎晩(4泊)停電した。電気のスイッチを入れなおせばその後は問題なし。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2018 par CAMILLE, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
部屋は無駄が多い。
Publié le 6 nov. 2018 sur Hotelsサービス最低。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2018 par CA, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2018 sur Hotels
Very nice stay - only 2 small issues - aircon do not work - staff dont speak english.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2018 par camille, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
好!
Publié le 23 oct. 2018 sur Hotels好飯店!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2018 par CAMILLE, Gestion de l’hôtel
您的肯定是我们努力的基石,您的垂青是我们成长的动力,我们愿意竭尽所能,给您最佳的入住体验。请相信,我们严谨的职业精神,请相信,我们丰富的酒店经验,请相信,我们火热的内心和快速的行动力。在您需要的地方会有我们,时刻为您准备着,只为得到您的满意和肯定。期待您的下次莅临!
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2018 sur Hotels
Good hotel but staff at reception is very inexperienced and does not speak english
hotel is getting a bit old
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2018 par camille, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel.It is opend in the year of 2011.Situated on Shanghai's North Bund, the Hotel Pravo (Baoyu Dajiudian) stands next to the historical Garden Bridge, with a number of popular local tourist attractions also nearby, including Yuyuan Gardens, Nanjing Road Pedestrian Street and the kitsch but fun Bund Sightseeing Tunnel. Hotel Pravo's convenient location ensures that all of Shanghai is within easy reach, as are both the Hongqiao and Pudong Airports.
par un voyageur
泊まってはダメ
Publié le 6 oct. 2018 sur Hotelsサービス最低
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2018 par camille, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel.We'll do our best in the near future.Thank you for staying with us.