Note fondée sur 93 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Nijmegen - The Netherlands

Publié le 13 janv. 2020 sur Expedia
Staff at reception gave us a room which was not cleaned (2 night stay in August'19). After speaking to the duty manager this issue was resolved appropriately. Furthermore the location is located a bit off central sightseeing however the property is clean and luxurious. Situated near the metro, just a few minutes walking. Despite the big error made, I still recommend this property.
5 sur 5
par un voyageur de Richmond Hill

Publié le 25 sept. 2019 sur Expedia
This is a great property. The location of this hotel is a bit out of the way. However there’s a metro station that’s only five minutes away. Getting to center of Shanghai is not a problem. This hotel is very quiet and clean. It was exactly what I needed.
5 sur 5
par un voyageur

Far but good

Publié le 19 août 2019 sur Hotels
Little bit far from airport but worth the stay
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2019 sur Expedia
距離市區太遠,去上海外灘需要搭1小時的士!不過服務員態度友善!設備也很完善。但自助早餐不太好吃,希望可以改善。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
thank you for your feekback, we will share your comments with our F&B dept. to improve.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2019 sur Hotels
附近有便利店與星巴克,基本購物需求沒問題(比較適合商務出差)。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your sharing with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2019 sur Hotels
廁所一直散發出臭味
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2019 par Regal Plaza Hotel & Residence, Gestion de l’hôtel
we are sorry for you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced