Note fondée sur 531 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 févr. 2023 sur Expedia
我因四季酒店喜欢上这个地方。但这次入住丽晶酒店,用户体验很不好:硬件方面,新装修比之前使用便捷上来说差很多,很多设施比如行政酒廊都未开通;服务上,房间冰箱里空空当当,两瓶水两瓶啤酒和两瓶饮料,没有见到房间服务,没有之前的欢迎卡片,餐厅价格昂贵。请服务台打印一张新冠检测报告也收3.5人民币;走的时候请叫出租车,平板坏了叫不了…… 在这么好的地段,提供这么不专业的酒店服务,真的可惜了!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2023 par Rachel Xu, Gestion de l’hôtel
感谢您近期入住上海浦东丽晶酒店并给予宝贵意见。我们致力于提供最高品质的丽晶服务。得知这次没能给您难忘的入住体验,我感到非常遗憾。为您带来了不便,我们深表歉意。正是有向您一样的真实评论,促使我们不断提高服务水准。您提到的问题我们非常重视,并且已经转达给相关部门。在丽晶,我们致力于给宾客缔造怡然自在的住享体验。我们希望能很快再次见到您。最好的问候!
par un voyageur
Hôtel convenable
Publié le 9 sept. 2019 sur HotelsL'hôtel en général est bien Mais ils pourraient améliorer la propreté. Le lounge proposait peu de chose comparé à d'autres hôtels donc il peut aussi être amélioré surtout pour un hôtel de ce nom.
Nous avions eu un problème de fuite d'eau qui coulait du plafond dans la salle de bain tous nos vêtements étaient mouillés ils les ont nettoyer et ils nous ont changé de chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2019 par Four Seasons Hotel Shanghai at Pudong, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
I am sorry to read your recent review and to learn about your dissatisfaction during your recent stay with us.
We reviewed your feedback in detail with the the team in regards our Lounge Service and room facilities, and the Leaking room was fixed. There is no change of direction at the hotel and our aim is to provide the highest levels of service and hospitality.
I offer my most sincere apologies for the overall levels of service you experienced.
With best wishes,
Martin Cody
General Manager
par un voyageur de Blainville
Publié le 13 juill. 2019 sur Expedia
The best service i ever had for my family. Its high stabdard
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2019 par Four Seasons Hotel Shanghai at Pudong, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest,
Thank you for staying with us at Four Seasons Hotel Pudong, Shanghai, and for taking the time to write your kind review. I am glad to hear that you enjoyed your stay and we are so pleased that you ranked us as The Best. We truly appreciate your high esteem of our services.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Yours sincerely,
Martin Cody
par un voyageur
Publié le 25 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2019 par Four Seasons Hotel Pudong, Shanghai, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest,
It is such a joy to receive such nice compliment on our hotel and service.
We are very happy that you enjoyed your stay and we hope to see you again on your next visit to Shanghai.
Sincerely Yours,
Boris Blobel
General Manager
par un voyageur
Publié le 22 mai 2018 sur Expedia
Tres bon emplacement.
Les chambres avec vue sur la perle de Shanghai sont magiques.
Un peu vieillissant. Le temps de la rénovation est arrivée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2018 par Four Seasons Hotel Pudong, Shanghai, Gestion de l’hôtel
Dear valuable Guest,
We are extremely delighted with your wonderful comments of our hotel as well as our services. Thank you for sharing it on Hotel.com. We look forward to serving you again on your next visit.
Sincerely Yours,
Boris Blobel
General Manager
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Paris
Publié le 23 août 2017 sur Expedia
Perfect hotel locared et the new shanghai not far from the bound and downtown
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de buc
hôtel dans le quartier du 22ème siècle de Pudong
Publié le 8 avr. 2017 sur Expedia
Pour : sa localisation, sa modernité, son accès internet le plus rapide de shanghai avec manifestement pas de limitation d'accès (google, facebokk, etc...).
Contre : rester à la pointe de tout mais pas de sujet en particulier.
Emplacement : pudong. 22 ème siècle type Jean-Luc Besson. extraordinaire quand il n'y avait rien que des champs il y a 30 ans.
impressionnant. bien situé, vue imprenable des étages élevés. business club de grande classe. personnel aux petits soins d'une grande efficacité, complètement anglophone.
par MATHIEU de Paris
Le top mais un peu froid
Publié le 2 janv. 2016 sur HotelsUN très bel hotel dans un quartier d'affaires. Merveilleux petit déjeuner et piscine.
Dommage que les restaurants ne soient pas à la hauteur. Le reste est parfait
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
par un voyageur de Petaluma
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Even hotel guests need to pay 120rmb for parking through night. Ok, fine, not too expensive but I think they could do better. Small hotel, only one side of the hotel rooms can see Shanghai Tower. Deposit was 3000rmb. I won’t stay here next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Hotel GM Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Regent Shanghai Pudong and for your valuable feedback. Whilst we strive to provide the highest levels of Regent service, I was disappointed to read that we failed to make your stay memorable. Please accept our sincere apologies for the inconvenience brought to you. It is through feedback such as yours that we are able to constantly improve our services. Should your travels bring you back this way, I hope that you will stay with us again.