Note fondée sur 874 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Perfect quality hotel. Clean Good breakfast Fitness could be improved
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par SSAW, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again. So, please consider us again on your next trip!
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel parfait

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Hôtel bien placé avec un excellent petit déjeuner. Il se trouve à 5 minutes de l’arrêt de métro de la ligne 10.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par SSAW, Gestion de l’hôtel
Dear guests: Hello! Thank you for choosing SSAW Hotel Shanghai.Thank you so much for your exceptional rating. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Dommage, la chambre est propre et les services à la hauteur d'un hôtel 4 étoiles mais le calme est perturbé par les travaux à l'extérieur qui ont lieu parfois en pleine nuit...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par SSAW, Gestion de l’hôtel
Dear guests: Hello! Thank you for staying at SSAW Shanghai Zhongxing Hotel! Good service quality is often through your approval to make us better and better. Thank you for your affirmation and recognition. We will try our best to do better! I also hope that you can continue to support us! Hope to have the opportunity to provide you with quality service next time! wish you a happy life!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par SSAW, Gestion de l’hôtel
Where words fall short, ratings do the job! Thank you for such gracious ratings! We're happy to learn that we have succeeded in providing a great guest experience at our hotel. But the plan is to keep getting better and better, and we hope to cherish clients like you by earning your business again and again!
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Excellent hôtel, relativement bien situé à 5 minutes du métro, avec un personnel sympathique et efficace et même en partie anglophone. Petit déjeuner roboratif.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par SSAW, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our hotel! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations. We strive to provide exceptional service and amenities to all of our guests, and we're delighted that we could do so for you. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another outstanding stay!
5 sur 5
par un voyageur de Notre Dame Île Perrot

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Excellent avec très bon et varié dejeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Lucas, Gestion de l’hôtel
Dear guests: Hello! Thank you for choosing SSAW Hotel Shanghai.Thank you so much for your exceptional rating. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Lucas, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for staying in our SSAW Hotel Shanghai, and also sincerely thank you for your love and recognition of us. It is our bounden duty to let guests enjoy a wonderful stay experience. We sincerely appreciate your praise. We are honored, and at the same time, we are more motivated to continue to move forward, hoping to have more opportunities to serve you. Looking forward to seeing you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par SSAW HOTEL, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for staying in our SSAW Hotel Shanghai, and also sincerely thank you for your love and recognition of us. It is our bounden duty to let guests enjoy a wonderful stay experience. We sincerely appreciate your praise. We are honored, and at the same time, we are more motivated to continue to move forward, hoping to have more opportunities to serve you. Looking forward to seeing you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2019 sur Expedia
Bien situé. A proximite du metro . Petit dejeuner varié bien que nous etions les seuls a devoir payer directement alors que les autres clients payaient lors de leur depart .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2019 par SSAW, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Warm greetings from SSAW Boutique Hotel Shanghai Bund and thank you for sharing your most recent experiences with us. We are happy to understand you had en an enjoyable time while staying with us, think our location is very convenient and our breakfast is very varied. We're glad to have added a little extra to your Shanghai experience and now look forward to your next stay with us. Best regards, Seanna Pereira, Guest Relations Officer.
3 sur 5
par un voyageur

On n'a pas pu le fiter pour cause de Typhon sur Sh

Publié le 11 août 2019 sur Hotels
On a réservé cet hôtel 2 chambres pour 3 nuits. Nous n'avons pas pu profiter de cette réservation, on a payé pour rien. Notre avion n'a pas pu décoller de Siem Reap, le 9 et le 10 août pour cause de Typhon qui a frappé la Chine et Shanghai.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2019 par SSAW, Gestion de l’hôtel
Dear Pauline, Warm greetings from SSAW Boutique Hotel Shanghai Bund and thank you for sharing your experiences with us. We feel sorry your trip had to be cancelled due to the typhoon last weekend. Please note that if you can show us an official flight cancellation letter from the airline, we refund your money completely. We understand that nothing can be done about extreme weather conditions and we always feel sorry if our guests can not make it because of that. We apologize for any inconvenience caused and please e-mail us your flight cancellation if you have one. Best regards, Seanna Pereira, Guest Relations Officer.