Note fondée sur 166 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2019 par Hotel Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,
Thank you for choosing to stay at St. Regis Shanghai Jingan and sharing your review with us. We do hope to welcome you back when you visit Shanghai next time.
Best Regards,
par un voyageur de Paris
Tres bel hotel
Publié le 8 juill. 2018 sur ExpediaBel hotel prestigieux, confortable où on est heureux de rentrer le soir apres une journée fatigante. Le personnel du spa et de la reception est accueillant, serviable et agreable. Mention particuliere pour Harvey qui parle Français! ( ce qui est un luxe en Chine!) en revanche tous les concierges ne rendent pas service ( aucun ne nous a aidé lorsqu’on a appris que notre vol etait annulé)et tres difficile d’avoir un chocolat chaud au pdj...
Pour l’emplacement, tres pratique car proche des commerces et malls. Nous prenions des taxis pour nous deplacer (pas chers). Les lieux à visiter se trouvent à maximum 15 min en Voirure.
Globalement excellente experience, si je dois voyager de nouveau à Shanghaï, c’est au St Regis que je logerais sans aucun doute!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2018 par St. Regis Shanghai Jingan, Gestion de l’hôtel
Cher client,
Je vous remercie d'avoir sélectionné l'hôtel St. Regis Shanghai Jingan pour votre dernier séjour et d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions.
Celles-ci sont très importantes pour nous et elles sont prises avec beaucoup de considération et d'attention.
Je m'excuse si nous n'avons pas été à la hauteur de vos attentes malgré toute l'attention que l'ensemble de l'équipe de l'hôtel St. Regis Shanghai Jingan s'efforce de contribuer quotidiennement pour la satisfaction de nos clients.
Restant à votre écoute et disposition pour organiser votre prochain séjour.
Bien cordialement
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de paris france
Very nice
Publié le 10 sept. 2017 sur ExpediaIt his hotel is very good standard and all was perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2017 par The St. Regis Shanghai Jingan, Gestion de l’hôtel
Dear Taieb,
we are indeed glad hear that you overall enjoyed your stay in our newly opened St. Regis, a distinctive and extraordinary address in the city of Shanghai. We are already looking very much forward welcoming you soon again.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Beautiful hotel, friendly staff, but breakfast no that good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2024 par Emma, Gestion de l’hôtel
Dear luminaries, Thank you for staying at The St. Regis Shanghai Jingan. Thank you for taking time out of your busy schedule to write such a detailed review of the hotel. Your valuable comments are very important to us and are also the driving force for our progress and improvement. We are sorry that the hotel did not provide you with a more than expected breakfast experience during your stay, and we would like to express our sincere apologies. We will communicate your suggestions to the hotel management and discuss the corresponding improvement measures to ensure that similar situations do not happen again. Your feedback will be fully handled. Thank you again for your feedback and comments, and thank you for your support to St. Regis Shanghai Jingan! We hope to see you again and look forward to providing you with a more tailored St. Regis Butler experience on your next stay.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par EMMA, Gestion de l’hôtel
Dear luminaries: Hello, thank you for your recognition of The St. Regis Shanghai Jingan. It is our pleasure to share a comfortable trip with you and create an extraordinary experience for you in the heart of the city. If you have any special needs, you can also inform the butler of your needs before each arrival. We look forward to your next stay at The St. Regis Shanghai Jingan!
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Beautiful hotel, excellent staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par EMMA, Gestion de l’hôtel
Dear luminaries: Hello, thank you for your recognition of The St. Regis Shanghai Jingan. It is our pleasure to share a comfortable trip with you and create an extraordinary experience for you in the heart of the city. If you have any special needs, you can also inform the butler of your needs before each arrival. We look forward to your next stay at The St. Regis Shanghai Jingan!
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par EMMA, Gestion de l’hôtel
Dear luminaries: Hello, thank you for your recognition of The St. Regis Shanghai Jingan. It is our pleasure to share a comfortable trip with you and create an extraordinary experience for you in the heart of the city. If you have any special needs, you can also inform the butler of your needs before each arrival. We look forward to your next stay at The St. Regis Shanghai Jingan!
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par EMMA, Gestion de l’hôtel
Dear luminaries: Hello, thank you for your recognition of The St. Regis Shanghai Jingan. It is our pleasure to share a comfortable trip with you and create an extraordinary experience for you in the heart of the city. If you have any special needs, you can also inform the butler of your needs before each arrival. We look forward to your next stay at The St. Regis Shanghai Jingan!
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par EMMA, Gestion de l’hôtel
Dear luminaries: Hello, thank you for your recognition of The St. Regis Shanghai Jingan. It is our pleasure to share a comfortable trip with you and create an extraordinary experience for you in the heart of the city. If you have any special needs, you can also inform the butler of your needs before each arrival. We look forward to your next stay at The St. Regis Shanghai Jingan!
par un voyageur
Below standard
Publié le 27 août 2024 sur Hotels空調不冷,電梯很慢要等5分鐘,贈送的水果發霉。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par emma, Gestion de l’hôtel
尊敬的名流雅士,您好!非常感谢您下榻上海静安瑞吉酒店。衷心感谢您在百忙中给酒店写如此详细的点评,您的宝贵意见对于我们来说十分重要,也是我们进步与提高的动力。很抱歉本次入住中,酒店在客房设施及备品方面未能给到您超越期待的体验,我们表示诚挚的歉意。我们会将您的建议与酒店管理层反映并商议相应的改善措施,确保同类情况不会再次发生。您的反馈将得到全面和妥善的处理。再次感谢您的反馈和意见,更加感谢您对上海静安瑞吉酒店的支持!我们衷心希望您再次莅临,期待下一次入住时能为您提供更量身定制的瑞吉管家服务体验。