Melbourne Ardenlea Hotel

Hébergement 3.0 étoiles
Hôtel 3 étoiles avec accès au Wi-Fi (inclus)

Choisissez des dates pour afficher les prix

Les mois affichés sont December 2024 et January 2025.
décembre 2024
janvier 2025

Galerie de photos de l’hébergement Melbourne Ardenlea Hotel

Extérieur
Bar (sur place)
Bar (sur place)
Piscine intérieure
Coffre-fort, bureau, fer et planche à repasser, accès au Wi-Fi (inclus)

Avis

5,6 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Bar
  • Piscine
  • Service aux chambres
  • Déjeuner disponible
  • Entretien ménager
  • Stationnement compris

Explorez la région

Map
4-6 Queens Road, Shanklin, England, PO37 6AN
  • Shanklin Chine
    4 min à pied
  • The Donut Hut Shanklin
    5 min à pied
  • Gare de Shanklin
    11 min à pied
  • Southampton (SOU)
    100 min en voiture

Options de chambre

Chambre familiale (2+1 3 people)

  • 3 personnes
  • 1 lit double et 1 lit jumeau

Chambre Standard double

  • 2 personnes
  • 1 lit double

Chambre simple

  • 1 personne
  • 1 lit jumeau

Chambre avec lits jumeaux

  • 2 personnes
  • 2 lits jumeaux

Chambre triple

  • 3 personnes
  • 3 lits jumeaux

À propos du quartier

Shanklin

À proximité de la plage.À 5 minutes de marche de hôtel à Shanklin, vous trouverez Shanklin Chine et Théâtre de Shanklin. Plage de Shanklin et Shanklin Old Village se trouvent également à moins de 1 km.

À proximité

  • Shanklin Chine - 4 min à pied
  • Théâtre de Shanklin - 5 min à pied
  • Plage de Shanklin - 5 min à pied
  • Shanklin Old Village - 6 min à pied
  • Isle of Wight Zoo - 9 min en voiture

Transport

  • Gare de Shanklin : à 11 min de marche
  • Southampton (SOU) : à 100 min en voiture

Restaurants

  • ‪Shanklin Chine - ‬7 min à pied
  • ‪Laburnum Cottage Tea Rooms - ‬6 min à pied
  • ‪Fishermans Cottage - ‬5 min à pied
  • ‪The Copper Kettle - ‬7 min à pied
  • ‪The Crab - ‬5 min à pied

À propos de cet hébergement

Melbourne Ardenlea Hotel

Hôtel 3 étoiles avec accès au Wi-Fi (inclus)
There's a restaurant on site. You can enjoy a drink at the bar/lounge. Public spaces have WiFi for a fee. An indoor pool, a terrace, and tour/ticket assistance are also featured at the business-friendly Melbourne Ardenlea Hotel. Limited free parking is available on a first-come, first-served basis.

This 3-star Shanklin hotel is smoke free.

  • 54 guestrooms or units
  • Meeting rooms
  • Breakfast available (surcharge)
  • Front desk (limited hours)
  • Storage area for luggage
  • Front-desk safe
  • Tour and ticket information
  • Concierge
  • Terrace
  • Garden
  • Outdoor picnic space
  • Bellhop
  • No smoking on site
  • Bar or lounge
  • Dining venue
Melbourne Ardenlea Hotel propose 54 chambres dotées de : coffre-fort et cafetière-théière. Un téléviseur à écran plat avec chaînes numériques.

La salle de bain comprend : ensemble baignoire-douche et articles de toilette (gratuits). Cet hôtel à Shanklin offre gratuitement un accès à Internet sans fil. Commodités fournies sur demande : fer et planche à repasser et séchoir à cheveux. L'entretien ménager est assuré tous les jours.

Langues

Anglais

Commodités de l’hébergement

Pour les familles

  • Piscine intérieure

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi (supplément)

Stationnement et transport

  • Stationnement libre-service gratuit sur place
  • Nombre limité de places de stationnement sur place

Repas et boissons

  • Déjeuner préparé sur commande offert tous les jours de 7 h 30 à 9 h 30 moyennant des frais de 7,75 GBP par personne
  • Un bar-salon
  • Un restaurant

Activités

  • Piscine intérieure

Accessibilité

  • Aucun ascenseur

Commodités de la chambre

Divertissement

  • Téléviseur à écran plat avec chaînes numériques

Salle de bain

  • Articles de toilette gratuits
  • Douche-baignoire combinée
  • Salle de bain privée
  • Sèche-cheveux (sur demande)

Repas et boissons

  • Bouilloire électrique
  • Cafetière-théière
  • Service aux chambres

Autres

  • Bureau
  • Coffre-fort
  • Fer et planche à repasser sur demande

Politiques

Arrivée

Arrivée de 15 h à 22 h
Arrivée sans contact offerte
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de départ est 10 h.
Départ sans contact offert

Instructions spéciales pour l’enregistrement

La réception est ouverte tous les jours de 8 h à 22 h.
Le personnel de la réception accueillera les clients pendant des heures restreintes.
La réception de cet établissement n'est pas ouverte en dehors des heures normales.

Méthodes d’accès

Réception à des heures restreintes

Animaux de compagnie

  • Les animaux ne sont pas acceptés.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Rollaway/extra beds are not available.
  • Cribs (infant beds) are not available.

Types de paiement

Renseignements importants

Extras en option

Les frais et les dépôts indiqués ci-dessous seront facturés au moment de l’octroi du service, de l’arrivée ou du départ.

  • Prix du déjeuner préparé sur commande : environ 7.75 GBP par personne

Cette liste n’est peut-être pas complète. Les montants des frais et des dépôts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit. L’argent comptant n’est pas accepté.
Des modes de paiement sans argent comptant sont offerts
Cet hébergement comprend les dispositifs de sécurité suivants : un extincteur et une trousse de premiers soins.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet établissement accepte la carte Visa et la carte Mastercard. L’argent comptant n’est pas accepté. Pour assurer la sécurité des clients, chaque hébergement de l'établissement comprend un détecteur de monoxyde de carbone, un extincteur, un détecteur de fumée et une trousse de premiers soins. Des modes de paiement sans argent comptant sont proposés pour toutes les transactions.

Hébergement également appelé

Melbourne-Ardenlea
Melbourne-Ardenlea Hotel
Melbourne-Ardenlea Hotel Shanklin
Melbourne-Ardenlea Shanklin
Melbourne - Ardenlea Hotel Shanklin, Isle Of Wight
Melbourne Ardenlea Shanklin
Melbourne Ardenlea Hotel Hotel
Melbourne Ardenlea Hotel Shanklin
Melbourne Ardenlea Hotel Hotel Shanklin

Avis pour Melbourne Ardenlea Hotel

Avis

5,6
Note de 10 – Excellent, d’après 4 avis sur 65." "
Note de 8 – Bien, d’après 16 avis sur 65." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 17 avis sur 65." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 15 avis sur 65." "
Note de 2 – Terrible, d’après 13 avis sur 65." "

6,4/10

Propreté

6,4/10

Service et personnel

3,4/10

Commodités

5,2/10

État et installations de l’hébergement

4,0/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 – Terrible

Matt

Voyage en groupe
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Horrendous
Awful, DO NOT GO TO THIS HOTEL. No hot water for our entire stay, no towels, no staff, guests were going into the kitchen to get things for breakfast as no staff on site. No light bulbs in the lights, bar not open again no staff on site, shabby on the outside and decor 20+ old.
Séjour de 2 nuits en juin 2022

4/10 – Médiocre

Susan

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
I enjoyed the large pool even though the lights didn't work and the showers were not working, and the sauna was not working. The place was disgusting dirty. I asked for the bathroom to be cleaned and they sent a cleaner but they did not clean the bathroom, just poured some cleaner in the toilet. The lifts were broken, there wasn't any bedside lamps, the radiator was broken and we couldn't turn off the heater. There wasn't any breakfast available by the time we got there. Breakfast was sliced bread, single boxed cereal and an urn of hot water with sachets of coffee and tea. There wasn't any soya milk as I cannot have milk and there wasn't any cups left for a cup of coffee.
Séjour de 3 nuits en juin 2022

2/10 – Terrible

brian

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Totally poor
Very poor no cooked meals available no bar service bed linen not changed for three days no room service
Séjour de 3 nuits en mai 2022

2/10 – Terrible

JOSEPH

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Absolutely awful. I don't even know where to start to be honest it needs to close down....
Séjour de 2 nuits en mai 2022

4/10 – Médiocre

Michael

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Cheap
Needs money spent on it, it has so much potential. We would not stay here again unless it drastically improves.The only good thing about this place is the staff.
Séjour de 2 nuits en février 2022

2/10 – Terrible

Peter

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Our stay
Done a last minute booking. We got there and was told that the room we had booked was already occupied. They found another room for us. They apologised for the mess in the stairways as they are decorating, that’s understandable. We were then told that there was only continental breakfast as the restaurant is also being redecorated. The breakfast bar was still on show, nothing was covered over and it was near the entrance. When we got to our room the door wouldn’t lock at all. The balcony door was padlocked shut as they said they has lost the key for it. The room was very dated, the bathroom was dirty with spiders everywhere, couldn’t change from shower mode to taps for bath. The tv remote was held together with a bit of old paper and tape. Was absolutely disgusted with the room. Was nothing like the pictures they show to advertise the place. We ended up leaving and finding somewhere cleaner and more comfortable to stay
Séjour de 1 nuit en février 2022

8/10 – Bien

Nigel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2022

10/10 – Excellent

santanu

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The rooms were clean, very comfortable, and the staff was amazing. They went over and beyond to help make our stay enjoyable. I highly recommend this hotel for anyone visiting Isle of Wight.
Séjour de 3 nuits en janvier 2022

2/10 – Terrible

JAIME

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Limited parking, about 12 spaces for 55 rooms, we had to park outside! Property needs lot of work, specially in the rooms! And needs to be clean more often. We stayed 2 nights! Second night, We found the room as we left it, they did not do the rooms, bed was not done, toilet was not done, tea, coffee and milk was not replaced! Bed and pillows needs to be replaced, they are quite old and we had not had a nice sleep, windows do not close properly. Breakfast: we had to look each mug to find a clean one, bread had mold.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Property was not as advertised . Rooms were cold and cudnt get WiFi in my room
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

6/10 – Acceptable

Peter

Séjour de 1 nuit en novembre 2019

8/10 – Bien

sue, ely

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
staff excellent room very comfortable would stay again
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
alan was outstanding and very helpful with all are requirements
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

6/10 – Acceptable

P, London, UK

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Don’t believe the poor reviews!
This is a perfectly decent hotel for the price. Yes, it’s a bit tired and in need of refurbishment, but if you want that kind of hotel then you need to spend more and go to The Havelock next door. Our room was perfectly clean and quiet, breakfast was delicious and all the staff we encountered were lovely.
Séjour de 1 nuit en août 2018

8/10 – Bien

Duncan

Family stay
Fun family trip to Isle of Wight.. Nice swim in the pool and table service breakfast. Evening entertainment and friendly staff..free Parking and good location. Thanks
Séjour de 1 nuit en août 2018

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Hotel decor out dated cleanliness poor no hot water some days breakfast poor
Séjour de 5 nuits en juillet 2018

2/10 – Terrible

Bella, Rye

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Filthy and run down
Pictures are a lie, the place is dirty, uncared for and have incompetent management they are a disgrace to the isle of Wight and should be shut down.
Séjour de 3 nuits en juillet 2018

6/10 – Acceptable

Sandra, Ireland

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel which was close to everything
Room was lovely and very clean. Food was excellent as was the service at breakfast. I couldn't connect to the WiFi which was disappointing. I found most of the staff were lovely and very helpful. I would of scored higher except for on one of the days after they had finished cleaning they left my door open. I presume they had gone to replace bath towel and had been interrupted as this was not in my room when i went back. Luckily i was back to change at 5 o'clock otherwise my room would of been unlocked all evening with all my personal belongings in it. When i went to check why it was open i felt the person behind the desk wasnt pleasant about it and just said I must of left it open when i cleaned the rooms about an hour ago. The place was full and had i not come back early anyone could of entered my room and taken anything they wanted. I felt quite nervous going into the room. They had also opened the window and left it open which if I had wanted it open with all my things in it I would of left it opened myself before i left the room.
Séjour de 3 nuits en juillet 2018

6/10 – Acceptable

TtornN, west sussex

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Will be better
Not long been taken over and not up to scratch yet. Lots of little niggles that stop it getting g more marks. We did enjoy our stay but can’t at the moment recommend . Feel it will be much better in a few months. They tried very hard to get things right
Séjour de 4 nuits en juillet 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
The Hotel staff were very pleasant and helpful.
Séjour de 7 nuits en juin 2018

6/10 – Acceptable

Abbo, Surrey

Points forts : Propreté, service et personnel
Short Cricket Tour/Reunion
About 20 old friends choose this Hotel for a short Cricket Tour/Reunion , rooms were ok but in general the place looked very tired , the bar and I say that loosely , continually ran out of certain drinks and at one point even ice ! The breakfast was woeful , slow service , again kept running out of certain items , I have to remember we did not pay a lot of money but this was still way short of the expected standard I would expect . I would say that the pool was nice , very warm and one of the staff in particular , Chelsey was very good , lovely personality and tried her very best to solve our ongoingg issues , overall we had a good time but I doubt we will be choosing this Hotel when planning our return trip next year .
Séjour de 4 nuits en juin 2018

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Needs major refurbishment & new management!
First stayed in the hotel 6 years ago with wife and kids and since then kids have pestered us to return. Sadly the magnificent pool can't make up for the hotel's many faults. The hotel appears to have undergone an ownership/management change since our previous visit and not for the better! :-( Family room was a good size with 2 separate bedrooms and decent sized bathroom. Bed was comfortable, but like most of the hotel, room was very dated and in much need of loving restoration starting with some fresh paint and replacing broken windows! Breakfast was tasty, but hotel's description of "Full English" needs reviewing as portion sizes were at best stingey. Dining room staff were hard working and friendly, no problems with them whatsoever! The hotel's pool is it's main draw and saving grace... that's when your allowed to use it. I would describe trying to gain access to the pool at times as like asking your very tight friend who is on a water meter for a glass of water! Staff gave conflicting information as to when it was available and despite being told on several occasions it was open all day between 10am and 10pm, however this clearly was not the case as it was locked and unavailable for most of our stay, on the rare occasions it was open, we were made to feel guilty for using it, The hot tub has been sealed up with no sign of it ever being restored to working order. Front of house staff were not the friendliest, particularly helpful or approachable. Hotel needs major refurb!
Séjour de 1 nuit en mai 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
It's inexpensive and you get what you pay for. That's not a criticism just a statement of fact so if you're looking for luxury this wouldn't be for you. However its in a good location for access to the beach and town. Polite and friendly staff. The hotel is clean an breakfast was good. In need of modernisation and maintenance. We had a pleasant stay and would use this hotel again.
Séjour de 3 nuits en mai 2018

6/10 – Acceptable

Mr

Points forts : Propreté, service et personnel
Island retreat
My stay was somewhat like a Fawlty Towers experience in some respects, but with excellent customer service from all members of staff.

8/10 – Bien

Emma

Points forts : Service et personnel