Note fondée sur 129 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
66 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Mohamed , Gestion de l’hôtel
Dear nadia,Greeting from Steigenberger Alcazar Sharm El Sheikh.thank you for choosing our hotel for your holiday and for your time contacting us.we are looking forward to welcome you again soon for a new memorable stay with us.thank youIbrahim RedwanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Merveilleux séjour à l’hôtel Steigenberger

Publié le 23 nov. 2021 sur Hotels
Nous avons passé un merveilleux séjour dans cette hôtel. Malgré un petit souci de transfert à l’arrivée bien vite réglé, nous avons été accueillis par Mohamed Abd Elgelil qui nous avait réservé une superbe chambre pour notre anniversaire de mariage. Hôtel magnifique avec des éclairages le soir à tomber par terre. Très bonne restauration. Très belle plage avec possibilité de snorkeling au bout du ponton. Il y a même l’épave d’un énorme cargo avoir à quelques centaines de mètres du ponton. Très bon service de plage avec Ali qui est d’une gentillesse exceptionnelle. Juste un petit point négatif, la baignade est difficile devant la plage car il y a peu de profondeur. Si vous souhaitez faire des excursions. Contactez Houda, numéro +201068059167, Elle est d’une gentillesse et d’un professionnalisme exceptionnel et elle vous organisera des sorties sur-mesure que vous n’oublierai jamais. Et un énorme merci à Achraf Elsayed qui s’est occupé de nous du petit déjeuner au dîner, non seulement c’est un grand professionnel mais c’est aussi une belle personne. Je vous recommande cette hôtel sans hésitation, moi qui suis venu de nombreuses fois à Sharm El Sheik.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2021 par Ibrahim Redwan, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, Thank you for taking the opportunity in displaying your exceeded expectations with regards to your recent stay at Steigenberger Alcazar Sharm El.Sheikh. Your great satisfaction described here above is an excellent reward to so many Employees who are committed in doing their level best to fulfill guests’ wishes. We do thank you for choosing our hotel and wish to welcome you in the near future. Ibrahim Redwan General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2021 sur Expedia
Très beau complexe avec un personnel aux petits soins (notamment Mohamed au restaurant principal entre autres). Tout est fait pour rendre le séjour agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Mohamed, Gestion de l’hôtel
Dear Morad,Greeting from Steigenberger Alcazar Sharm El Sheikh.thank you for choosing our hotel for your holiday and for your time contacting us.we are looking forward to welcome you again soon for a new memorable stay with us.thank youIbrahim RedwanGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Mohamed, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the opportunity in displaying your exceeded expectations with regards to your recent stay at Steigenberger Alcazar Sharm El.Sheikh. Your great satisfaction described here above is an excellent reward to so many Employees who are committed in doing their level best to fulfill guests’ wishes. We do thank you for choosing our hotel and wish to welcome you in the near future. Ibrahim Redwan General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
First in Sharm El Sheikh, great hotel, very friendly staff, great facilities, and 5 Al A Carte restaurants to choose from - the Japanese restaurant is a must try. Definitely worth a revisit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Yousry Ali, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the opportunity in displaying your exceeded expectations with regards to your recent stay at Steigenberger Alcazar Sharm Elsheikh. Your great satisfaction described here above is an excellent reward to so many Employees who are committed in doing their level best to fulfill guests’ wishes. We do thank you for choosing our hotel and wish to welcome you in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Yousry Ali, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the opportunity in displaying your exceeded expectations with regards to your recent stay at Steigenberger Alcazar Sharm Elsheikh. Your great satisfaction described here above is an excellent reward to so many Employees who are committed in doing their level best to fulfill guests’ wishes. We do thank you for choosing our hotel and wish to welcome you in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Yousry Ali, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the opportunity in displaying your exceeded expectations with regards to your recent stay at Steigenberger Alcazar Sharm Elsheikh. Your great satisfaction described here above is an excellent reward to so many Employees who are committed in doing their level best to fulfill guests’ wishes. We do thank you for choosing our hotel and wish to welcome you in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Yousry Ali, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the opportunity in displaying your exceeded expectations with regards to your recent stay at Steigenberger Alcazar Sharm Elsheikh. Your great satisfaction described here above is an excellent reward to so many Employees who are committed in doing their level best to fulfill guests’ wishes. We do thank you for choosing our hotel and wish to welcome you in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Expedia
We enjoyed our 4-night stay at swim-up rooms and truly enjoyed having the pool right in our balcony. It offered great privacy. The hotel over all was nice and as luxurious as promised. The staff are nice and friendly. There is a large selection of food but it could be better. Note to people of color- the majority of guests are white and unfortunately many carry themselves with so much privilege. Not the fault of the hotel, but something to be aware
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2024 par Yousry Ali, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for taking the opportunity in displaying your exceeded expectations with regards to your recent stay at Steigenberger Alcazar Sharm Elsheikh. Your great satisfaction described here above is an excellent reward to so many Employees who are committed in doing their level best to fulfill guests’ wishes. We do thank you for choosing our hotel and wish to welcome you in the near future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2024 sur Expedia
ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Yousry Ali, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, Greetings from Steigenberger Alcazar – Sharm El Sheikh! Thank you for sharing your holiday impressions, however, it came to our focus that you remained concerned about a number of issues during your stay with us. Our esteemed guests’ opinions and impressions are on top of the importance scale for us and our guest satisfaction is a foremost objective in our customer service delivery, therefore we will apply maximum effort to reach further improvement in the highlighted areas and aspects. We hope to host you again and change your opinion.