Note fondée sur 396 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 août 2015 sur Hotels
Grand resort qui nous a fait penser à Disneyland. Mieux pour un séjour en famille qu'un séjour en amoureux...
par un voyageur
Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Executive Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know how we're doing! Safe travels and please visit again soon!
par un voyageur
Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Executive Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know we are almost there in terms of our 5-star service goal! We sincerely appreciate that you took the time to let us know of your experience and please know we strive every day to find new and better ways to serve our guests. I hope you will return again soon and allow us to earn that final gold star!
par un voyageur
Superb!
Publié le 7 juin 2024 sur HotelsRoom was super clean, beds were comfortable, check-in was easy!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Executive Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to let us know you were pleased with your visit to Blue Harbor Resort. We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Executive Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your nearly perfect experience, James! We appreciate hearing how we are doing and hope you will return again soon and allow us the opportunity to serve you and respectfully earn all five stars.
par un voyageur
Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Loved walking the Lake and the nearby shops. Unfortunately on a Sunday night not a lot of places are open. Breakfast closes at 8:30 AM on a Monday. Kind of disappointing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Executive Manager, Gestion de l’hôtel
We are so pleased that you were able to enjoy our beautiful lakefront and historic downtown harbor. We agree that an 8:30 am closing is less than ideal and have adjusted the hours to better accommodate our guests. Thank you so much for sharing this concern and we hope you return soon to enjoy our delicious breakfast buffet.
par un voyageur
Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Nice property in a beautiful location. Nice amenities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Executive Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your kind words about our Blue Harbor Resort and invite you to return again soon!
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
Wonderful water park great family friendly atmosphere and beautiful view of lake Michigan!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Bill Rees, General Manager, Blue Harbor Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for your kind words, Abel! We hope to see you again soon!Bill ReesGeneral ManagerBlue Harbor Resort
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Bill Rees, General Manager, Blue Harbor Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for the stars, Kathleen!
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Bill Rees, General Manager, Blue Harbor Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for the stars, Amanda!