Note fondée sur 926 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bof !

Publié le 30 août 2022 sur Hotels
Hotel très banal. Petit déjeuner pas top.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par Natalie, Gestion de l’hôtel
Nous espérons que vous viendrez nous revoir bientôt. Passe une bonne journée
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2021 sur Expedia
Rien. La chambre empestait le tabac froid. Le ménage n’a pas été fait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2021 par Austin, Gestion de l’hôtel
Lamentamos las molestias. Esperamos que, si se queda con nosotros nuevamente, podamos hacer los cambios necesarios
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your stay. We hope to see you again during your travels!! Chad G General Manager
5 sur 5
par un voyageur de HINGHAM

Publié le 4 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2024 par Jami Schultz, Gestion de l’hôtel
I am particularly pleased that you enjoyed your stay with us. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2024
Part of the coffee maker in our room was missing so we couldn't make coffee
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
William thank you for your review I will pass on your remarks to our staff to make sure this is resolved. We hope you come to see us again soon in the future!
4 sur 5
par un voyageur de HINGHAM

Publié le 20 oct. 2024
Refrigerator was very noisy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par KIM, Gestion de l’hôtel
MARK THANK YOU FOR YOUR REVIEW, I WILL PASS ON YOUR THOUGHTS. WE HOPE YOU COME BACK TO SEE US AGAIN!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par KIM, Gestion de l’hôtel
Emily, thank you for your review, we hope to see you again soon!!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
The girl named Kim (she refused to tell her last name) was very unhelpfull and unhonest. We were comming to this hotel every week for work and never had any problems but unfoftunetly after dealing with such uncaring receptionist we are not going to come back,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par KIM, Gestion de l’hôtel
Ludmilla, I appreciate your feedback, but as I stated when we spoke I was following the policy put into place by the owner once again I do apologize but again that is what is expected of all guests when they request to check in early.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Once again, everything was perfect! I will be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par KIM, Gestion de l’hôtel
James, thank you for your review we hope you come see us again soon
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
A little noisy from rooms above me. No elevator. Repaving of parking lot. Outside of car a mess from blacktop grinding.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par KIM, Gestion de l’hôtel
Anonymous, thank you for your review we do hope you will choose to come visit with us again