Note fondée sur 166 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2013 sur Hotels
Cet hôtel est situé en face du cimetière . Le prix de la chambre est trop élevé car il ne comprend même pas le petit déjeuner . Il n'y a pas de savon ni de shampooing dans la salle de bain. Personne ne nous a demandé si tout allait bien, s'il ne manquait rien.La ville est très mal desservie par les transports en commun. Le matelas est de très mauvaise qualité . Le personnel est accueillant.
4 sur 5
par Thierry

Au coeur du village

Publié le 30 mai 2012 sur Hotels
Emplacement au cœur de ce petit village avec juste à côté pub et magasin alimentation. La gérance est très arrangeante et n'a pas hésité à nous fournir une chambre de plus suite à un problème de réservation. Chambres propres et de bon niveau d'équipement. Restaurant dans l’hôtel. A recommander pour une étape. N'est pas à proximité du bord de mer.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2011 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
3 sur 5
par un voyageur

O.k. with room for improvement

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Let us start with the positives: The bed was one of the most comfortable ones we had slept in away from home, the staff was friendly and helpful, the meals we purchased were freshly prepared and excellent. Cleanliness was acceptable, but could be improved. Now the "niggles": The hotel is clearly in need of refurbishment. The room advertised as "deluxe" clearly was not. Shortcomings ranged from dangerous, such as the lack of a non-slip mat in a slippery bath, to annoying, such as the lack of racks to dry towels. Here is a short list of other ones: No hooks to hang up potentially wet outdoor clothing, only 5 hangers in a massive wardrobe, no hand towels provided, a non-functioning TV because of a defect aerial connection, old-fashioned bath/ shower mixer taps which dripped and left limescale deposits in the bath. A negative outside the hotel's control was the location of our room no.10 which faced the Eastchurch main street with a pub directly opposite. Friday night was noisy, Saturday night even more so with loud singing up to 1 a.m. on Sunday morning. During the hours advertised there was someone on the premises all the time, but the hotel was clearly run on a shoestring and staff were often difficult to find. Another fact worth mentioning is that a continental breakfast was included in the price of the booking, but we were not aware of this fact, nor were the staff when we first asked, until they looked at the booking. A mixed experience, but overall enjoyable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Beds need replacing

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
We stayed in the family room avoid if you want the window open as its right above the pub outside area and very noisy the pillows and the beds themselves are very old and uncomfortable should have been changed years ago springs are all collapsed and noisy at every move would i stay here again would i recomend to anyone else no i wouldnt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Rooms need updating
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Kumar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.