Note fondée sur 946 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Annoying!

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
The EV charging point did not work, but a charge of £19.12 went on the credit card used, and we are not having much success in having that money credited back. When I booked I opted to ‘pay at property’ however my credit card was immediately charged. A pizza & 2 drinks in the bar cost £37.45 to go on my room account. When checking out in the morning I said I had previously elected to pay cash. I paid £37.45 cash (fortunately I asked for a receipt), but my credit card was charged $74.93. Reception staff said that this charge would be cancelled, but this has not happened….definitely’not happy’!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Relaxed, staff friendly and helpful
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
The hotel was clean & mattress was comfortable. However, the pillows were way too soft it gave us both neck ache. The AC didn’t work & the room was roasting, reception told us it would be looked at but it wasn’t fixed for the duration of our trip. The food was decent there was a long wait (nearly an hour & it wasn’t busy).
3 sur 5
par un voyageur

Fab staff and hotel, shame about the Aircon!

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
I really like this hotel, it is really let down due to the quality of the AIRCon... its terrible to the point it actually makes no difference! The staff are fab.. nothing better than coming back after a 10hr shift and to be greeted by Nick.. top guy!