Note fondée sur 893 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Schmitt de Ceyreste (France)
trés bien
Publié le 21 juill. 2013 sur Hotelstrès bon rapport qualité prix petit déjeuner très complet
par un voyageur de seattle
Publié le 22 oct. 2024
Friendly staff. Convenient location.
par un voyageur de Hilton Head Island
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Absolutely nothing in town and good hotel if you have to stop before heading into Glacier Park.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Treated us well but grounds could use some work. Kids hanging by parking lot
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
I didn’t like that the pool and hot tub were closed for repairs especially when it wasn’t ever mentioned. Hair in the bathtub drain and on the shower curtain was gross. No restaurant on site. The breakfast was very good.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The service here is unfortunate; the hotel was decent but it took 30 minutes and a call to Expedia customer service to check in. The front desk staff were extremely disorganized.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Awesome good breakfast
par un voyageur
Notate if you're bringing a pet!
Publié le 5 août 2024 sur HotelsIf you are traveling with a pet, be sure to mention it if possible. We arrived at 5:30 to no room available because we had a dog. Yes, we intentionally booked a pet room. But it didnt matter. They had to clean a room for us.