Note fondée sur 600 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 7 mai 2024 sur Hotels
La chambre était spacieuse et très agréable
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
La piscine est sale et ferme tôt. Des jeunes ado traînaient avec de l’alcool autour de la piscine. On se sentait peu en sécurité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2023 par Residence Inn by Marriott Shelton Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out our survey. We strive to accommodate our guests to the best of our abilities. Thank you for choosing to stay with the Residence Inn by Marriott Shelton
5 sur 5
par un voyageur de Framingham

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 déc. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Quick stay but well worth it
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
We overall had a feeling of uncleanliness. It smelled like smoke & stuffiness when we entered each time. The throw pillows on the couch were filthy. And garbage cans were missing until we finally find them inside cabinets. There was a shortage of towels for the upstairs bedroom/bathroom. There was some sort of large beetle/lantern fly in the upstairs shower which was disgusting. Over all very disappointed with the quality of today’s Marriott affiliates. The check in woman was sweet and kind-but honestly that was the only positive. Thankful we only needed one night stay. Will not return & will def think again before booking a residence Marriott.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Customers shouldn't have to pay for parking after paying for there stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Room was very clean, breakfast was really good and staff very friendly.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels