Note fondée sur 220 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

pas facile si vous ne parlez pas Chinois !

Publié le 27 mars 2024 sur Hotels
Très belle vaste chambre. Bon emplacement à côté d'un petit centre commercial. Toutefois un problème majeur : peu de personnel parle anglais, en tout cas pas ceux qui me répondaient. Les restaurants ferment à 21H !! comme les restos voisins. Laundry hors de prix! Un Starbucks dans l'entrée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Marketing & Communication Dept, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback and we are sorry that this stay experience did not meet your expectations. The hotel currently only provides capsule coffee machines in suites, you can enjoy the instant coffee equipped in your room; in addition, regarding the English level of our staff that you mentioned, we have been providing English training for our staff to help them consolidate their listening and speaking skills. Thank you again for your feedback to help us continue to improve and we look forward to seeing you again.
5 sur 5
par un voyageur

Wish you will have Amy to help you at frontdesk

Publié le 11 sept. 2023 sur Hotels
Amy at frontdesk is just amazing, she help me all the time. The hotel is nice too
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2023 par Marketing & Communication Dept, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thanks for staying here at the DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

At this price it is a very good deal

Publié le 2 mai 2023 sur Hotels
At this price it is a very good deal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2023 par Marketing & Communication Dept, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

My personal best in SZ at this price

Publié le 2 mai 2023 sur Hotels
My personal best in SZ at this price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2023 par Marketing & Communication Dept, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

My new (post COVID) favorite address in town

Publié le 2 mai 2023 sur Hotels
My new (post COVID) favorite address in town
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mai 2023 par Marketing & Communication Dept, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 nov. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Bien sauf accès wifi

Publié le 16 nov. 2018 sur Hotels
Très bel hôtel. À priori très calme mais avec travaux à proximité... Seul point négatif: le wifi gratuit non disponible dans la chambre...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2018 par Marcom Manager -Bella Chen, Gestion de l’hôtel
Dear guest, your comments about your stay at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua made me smile. We know it’s the little things that make your stay more comfortable. Hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Marketing & Communication Dept, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service . We look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Marketing & Communication Dept, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service . We look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
The people worked in the hotel couldn’t help anymore than what they did. They helped with transport going to places & coming back. There was always someone that could speak english
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Marketing & Communication Dept, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thanks for staying here at DoubleTree by Hilton Shenzhen Longhua. We’re glad you had a taste of our warm, caring service . We look forward to welcoming you back.