Note fondée sur 234 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mai 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel à Shenzhen

Publié le 11 mai 2019 sur Hotels
Très bon hôtel avec un bon service. Tout le monde parle bien anglais. Très bon lounge. Chambre spacieuse
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
酒店裝修比較傳統,但勝在較大,早餐質素十分之好
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par 深圳前海华侨城JW万豪酒店, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,感谢您选择深圳前海华侨城JW万豪酒店,并与我们分享您对酒店早餐出品的肯定。酒店主楼具有浓郁的现代气息与海洋文化。共有356间豪华客房及套房,格调摩登时尚。全面遵循国际权威的LEED绿色认证标准建造,坐拥前海湾美景,独具艺术风韵。我们旨在为您提供舒适难忘的体验,您的反馈对于我们非常重要,让我们可以继续在未来提供卓越的JW交响乐服务。期待您的再次光临。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
This is our second time stay at this hotel within 30 days. The first time was booked at Gloria Wing, and we thought it is only next building, but actually it is a 10 min walk from the main hotel. This time we booked at the main building, but the hotel still put us at Gloria Wing. Fortunately Marriott rectified and messaged us before we arrived. Everything is good, especially the executive lounge.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par JW Marriott Hotel Shenzhen Bao' an, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, warm greetings from JW Marriott Hotel Shenzhen Bao' an! Thank you very much for your warm comment and we are delighted to know that you had a wonderful stay with us. Thank you for your compliment towards our hotel, we will share your kind words with our team. Thank you once again for staying with us and for sharing your stay experience, we look forward to welcoming you back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par JW Marriott Hotel Shenzhen Bao' an, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, warm greetings from JW Marriott Hotel Shenzhen Bao' an! Thank you very much for your warm comment and we are delighted to know that you had a wonderful stay with us. Thank you for staying with us and for sharing your stay experience, we look forward to welcoming you back!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Le Méridien Shenzhen, Bao'an, Gestion de l’hôtel
Dear Phoebe, warm greetings from Le Méridien Shenzhen, Bao'an! Thank you for sharing your stay experience with us, we are sorry that your stay is not satisfactory. Our sincere apologies for bringing you such kind of experience which should not be. To know more about your stay experience, we hope to know more about your stay so that we could make the necessary improvements. Once again, we sincerely appreciate you sharing your stay experience with us. We still look forward to having you back again in the near future! Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par JW Marriott Hotel Shenzhen Bao' an, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, warm greetings from JW Marriott Hotel Shenzhen Bao' an! Thank you very much for your warm comment and we are delighted to know that you had a wonderful stay with us. Thank you for staying with us and for sharing your stay experience, we look forward to welcoming you back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par JW Marriott Hotel Shenzhen Bao' an, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, warm greetings from JW Marriott Hotel Shenzhen Bao' an! Thank you very much for your warm comment and we are delighted to know that you had a wonderful stay with us. Thank you for staying with us and for sharing your stay experience, we look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
今次去係陪女朋友濱海中心睇phantom, 由酒店行過去真係好方便。睇完好快就返到去休息。 今次仲加左晚餐,自助餐食身好豐富,我覺得物超所值。 仲想一讚酒店個洗髮護髮素好好用,臨走唔記得問係咩牌子,可惜
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par 深圳前海华侨城JW万豪酒店, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,感谢您选择深圳前海华侨城JW万豪酒店。很高兴得知您在我们酒店有一段愉快满意的入住体验,同时感谢您对酒店便捷地理位置及丰富早餐的赞扬。我们旨在为您提供舒适难忘的体验,您的反馈对于我们非常重要,让我们可以继续在未来提供卓越的JW交响乐服务。我们期待在不久的将来能再次欢迎您回来。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par JW Marriott Hotel Shenzhen Bao’ an, Gestion de l’hôtel
Warm greetings from JW Marriott Hotel Shenzhen Bao’ an! Thank you very much for your warm comments and it has been our true delight to be a part of your trip experience in Shenzhen. It is exciting to learn that our preparations for your arrival including our facilities have provided a comfortable stay for you. Once again, we are truly excited to learn of your encouraging comments and we will take this as a great opportunity to further improve on our JW Symphony Service to delivery service excellence. For future visits to Shenzhen or if you have any inquiries, please feel free to contact us at any time. We look forward to welcoming you back! Thank you.