Note fondée sur 57 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Best hotel in Shenzhen

Publié le 31 mars 2024 sur Hotels
Very good experience in Park Hyatt. Room are spacious and nicely decorated. The service is really good, staff is very caring and speak perfect English. Location is good and the view amazing. Definitely one of the best hotel in Shenzhen.
5 sur 5
par un voyageur de Bristol

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Great Hotel

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Awesome concierge desk, very attentive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par General Manager, Eric Chu, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful feedback. It is always a pleasure to receive such positive recognition from our guests. Hopefully, we can have the chance to serve you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
The bed size of the twin bed is small compare with other hotel WiFi not strong enough Air -con is not strong. Quite hot during at night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Eric Chu, Gestion de l’hôtel
Dear Wing Yee,Thank you for sharing your experience at Park Hyatt Shenzhen. I apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay with us.Our twin bedrooms feature standard single beds. We understand that preferences may vary and appreciate your feedback on this matter. In addition, we will enhance our maintenance checks to ensure that all facilities meet our high standards. If you encounter any issues, please feel free to contact us at any time; our team is always ready to assist and enhance your experience with us. We are committed to ensuring the comfort of all our guests.Thank you for your feedback. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.With warmest regards,Eric ChuGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
住過這麼多的5星級酒店,頭一次看到深圳柏悅酒店房間裡面竟然沒有小冰箱反而提供儲藏小箱子!尤其在大夏天難道不怕東西變壞了嗎?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par 朱汝坤, Gestion de l’hôtel
尊敬的hsun wu,非常感谢您下榻深圳柏悦酒店,并且分享入住体验。我们十分重视宾客体验及满意度,很抱歉可能由于我们的服务指引不够明确,导致您在入住期间未能找到房间内的冰箱,我们将会在之后的服务接待过程中,增加对客房设施设备的介绍。感谢您的反馈,在后续更新中我们也将考虑增加相关标识,以便宾客能轻松找到并使用客房的各类设施。入住期间如遇任何问题欢迎致电酒店前台,我们很希望能为各位宾客提供帮助。再次感谢您的反馈,我们将持续努力优化服务质量。希望在不久的将来,能再次欢迎您光临深圳柏悦酒店。总经理 朱汝坤
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juin 2024 sur Expedia