Note fondée sur 727 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2018 sur Hotels
Hotel.com ne nous avait pas informer du changement d’enseigne nous avons chercher un hôtel 6 vainement. Puis nous nous sommes rendus dans l’hotel Et le réceptionniste nous a informé que ce changement daté d’y il a 1 an
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2018 par Nasir K., Gestion de l’hôtel
Nous sommes désolés de ne pas nous avoir trouvé, nous avons changé de marque il y a plus d'un an, mais nous avons amélioré et offre maintenant plus de commodités que la marque précédente: petit déjeuner, sèche-cheveux dans la chambre, café et thé 24h. rester avec nous, nous espérons que vous avez choisi notre hôtel à l'avenir si vous êtes de retour dans la région!
par wilfrid
Publié le 19 sept. 2017 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
The room was not as clean as it should have been. Smelled of cigarette smoke. Towels and bedding had stains. Pool was nice seemed to be clean an well taken care of.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Very clean, friendly and helpful staff.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Clean, a little noisy, could use some upgrades but I keep coming back. This is probably my 4th stay in past 5 years
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Our stay at the Baymont Inn and Suites in Sheridan was terribly overpriced and so disappointing. The hotel was very noisy, and after 3 times trying to get breakfast (they ran out of food) we ordered Door Dash from a local restaurant and had to sit outside the hotel because there wasn't enough seating inside. Don't stay at the Baymont Inn and Suites! I asked the manager for some type of refund which he refused.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Nasir Khan, Gestion de l’hôtel
Dear Priscilla,Thank you for taking the time to share your feedback. We regret to hear that your stay did not meet your expectations. Our team strives to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and we are sorry to hear that we fell short in your case.We do want to mention that our complimentary breakfast is served daily from 6:00 AM to 9:00 AM, and we work hard to ensure that it meets the needs of our guests. We apologize if this wasn't your experience and appreciate your understanding during busy times.Your comments are important to us, and we will certainly take them into consideration as we continuously work to improve our services. We hope you will consider staying with us again in the future.Sincerely,Nasir KhanGM Baymont Inn and Suites Sheridan
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 août 2024
Good Staff
par un voyageur
Publié le 2 août 2024
Staff very friendly
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
I have stayed here before and like the quiet, the safety, the confidence of the freeway and the easy parking.