Note fondée sur 956 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Mauvais hôtel
Publié le 3 sept. 2024 sur HotelsAu moment du check-in je demande à la receptioniste un chambre la plus calme possible. Résultat j'avais plusieurs climatisations dont celle de la salle de petit déjeuner. Un vrai plaisir. Les draps et serviettes étaient propres mais en revanche l'état des sanitaires était déplorable en particulier celui de la cuvette WC. La moquette était sale. Le petit-déjeuner était correct. La réception était en fouillis et la réceptionniste intermittente. Très mauvais rapport qualité prix. Je ne comprends pas que cet hôtel ait une aussi bonne note sur votre site.
par un voyageur
Publié le 21 août 2023 sur Hotels
Tres bien
Chambre spacieuse et bien équipée : frigo + micro-onde.
Petit dejeuner et piscine avec spa
Bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Milan, Gestion de l’hôtel
Hi Etienne, Thank you for taking the time to leave a wonderful review of our hotel and amenities.Your kind words mean a lot to us and we hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit to Sheridan. Best regards,
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2022 sur Expedia
Belle emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2022 par Rachael, Gestion de l’hôtel
Mario, thank you for the great review! We look forward to seeing you again.
par un voyageur de BETHESDA
Publié le 9 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Andrew for your feed back! it is greatly appreciated
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
The motel was close to the freeway and a gas station. The clerk at the reception desk was pleasant.
par un voyageur de Lake Havasu City
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Had to complain at front desk as dirty towels not replaced, bed not made every day, bathtub and sink not cleaned daily, etc. Didn’t empty trash. Empty tissue box not replaced. Only tidied room somewhat one time after i complained.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
The room was great BUT we were on the 1st floor and the people above us WALKED half the night...loud enough to be bothersome.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Loyal Guest,Thank you for taking the time to fill out our online survey regarding your most recent stay with us. We truly appreciate your feedback. Please make sure to let the front desk know about any noise complaints and we would be happy to help with the situation. We hope to see you again for future stays.Kind Regards,Days Inn
par un voyageur de Seattle
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Best breakfast and cleanliness of any recent Days Inn stay. Prefer carpeting in room rather than fake wood floor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for taking the time to fill out our online survey regarding your most recent stay with us. We truly value your feedback and will be sharing your comments with the staff. We hope to see you again for future stays.Kind regards, Days Inn