Note fondée sur 2 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
5,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Albret Li, Gestion de l’hôtel
尊敬的客人,非常感激您给予的五分好评!您的高度肯定犹如璀璨星光,照亮了我们努力前行的道路。我们定会不辜负这份信任,持续深耕,以专业之态将藏地特色深度融入每一个细节,不断提升服务品质与体验。期待您再次惠临,让我们有机会为您续写更加精彩的篇章,再次向您致以最诚挚的谢意!
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Emma, Gestion de l’hôtel
Dear guest,We are very sorry that we could not make your stay a perfect experience. We deeply understand and apologize for the problems you mentioned. Our team will pay great attention to your concerns and we will actively take action to improve our service standards. We hope you will continue to choose our hotel next time.