Note fondée sur 95 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
The only problem I found is I booked a queen room and was in a double bed instead of a queen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jeanne, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Natalie #Team6
2 sur 5
par un voyageur

Ok

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
No hot water in the AM. But ok room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Gary, We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We regret that your experience with us did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. Your concerns are of utmost importance to us, and we are fully dedicated to addressing them in a timely manner. To gain a better understanding of the specific issues you encountered, we kindly request that you reach out to us. Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them.Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
dirty bathroom, pee smiling room, no daily cleaning, no daily coffee in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Dheia,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Melissa, Thank you for your rating. We strive to ensure every guest has a positive experience, and your feedback is important to us. If there is anything we can do to improve, please feel free to let us know.Kaur J. #team6
2 sur 5
par un voyageur de eSCONDIDO

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Stayed here on our road trip. Upon checking in there was homeless in the parking lot making it very uncomfortable to sleep. Luckily, we were only there for one night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Claribel, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels