Note fondée sur 898 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Paris
Publié le 28 août 2017 sur Expedia
we had a very good experience in that hotel. well managed, good location, clean room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2017 par Nitin Patel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.
I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area gain soon, don't hesitate to call us.
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2024
par un voyageur de Transfer
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Decent enough but looks and feels like a cleaned up motel 6. Continental breakfast more like a cereal bar.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Nice place
Publié le 28 sept. 2024 sur HotelsIt was a very clean and comfortable place.
par un voyageur de CAMBRIDGE CITY
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
We have stayed here several time when we had show tickets. The staff is too notch and location is walkable to Blue Gate PAC.
par un voyageur de Sarnia
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Easy check in, spotless room, quiet hotel, very quiet air conditioning unit
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Everything was okay except the breakfast food wasn’t as hot as it could have been. Whoever was taking care of the breakfast came out and there were only two pieces of bread for a packed hotel and didn’t bother to add any more. This was at 7:00 am.