Note fondée sur 361 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
The property was clean and staff was very helpful and responsive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Michaela Auchard, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Michaela, City Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Power outage

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
The power went out at night from 1130 to 230 ish. The staff did not come to the rooms to notify us. They put very small, almost toy like lanterns at the end of each hall and tiny flashlights on the landings in the dark stair wells. There was no generator. Fortunately, my room was still cool and I was able to muddle my way to my car to get my small flash light for the room and charge my phone in my car. Seems they need to have a back up generator or bigger portable lights for safety. I am a single female traveler and felt VERY unsafe during the outage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Michaela Auchard, General Manager, Gestion de l’hôtel
We understand that the power outage caused an uncomfortable experience, and apologize for the inconvenience. Unfortunately, a vehicle knocked down a power pole across the intersections. Our goal is that all of our guest feel safe and secure, and we will review our practices for power outages.
3 sur 5
par un voyageur

Disappointment

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
The toilet had staines, the TV didn't work, the rooms look dated. I wasn't impressed at all especially if you consider I paid $180 a night.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
I hurt my ankle on bed frame sticking out.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Michaela, City Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Michaela Auchard, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
The staff here are excellent. We had a great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Michaela Auchard, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
Very clean, staff was amazing