Note fondée sur 15 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de paris

Publié le 17 févr. 2020 sur Expedia
bon rapport qualité prix et bon emplacement pour visiter les chutes. Petit-déjeuner correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2020 par nunthida, Gestion de l’hôtel
Thank you .
1 sur 5
par un voyageur de Pohnpei

Publié le 31 juill. 2022 sur Expedia
The hotel is in nice place and view however the staff need more train, even order food, receive almost 2 hours later. Service is very poor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2022 par Lek, Gestion de l’hôtel
We would like to thank to you for choosing to stay with us. For the error section we will train more staff. Anyway we are thank you so much for your opinion.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mai 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2022 sur Expedia
Older property but authentic old school Thai property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2022 par The Hub Erawan Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We will try to improve. Best regards, The Hub Erawan Resort
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2022 par The Hub Erawan, Gestion de l’hôtel
Dear Vwlued guest. Thank you fro your reviews. Bests Regards
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2020 sur Expedia
The place was rather run down. Toilet had cobwebs. Full of mold around the sink. Outdoor bathtub was extremely dirty. Bedsheets were torn. There were thousands and thousands of midges in the room during the night. Entire bed, room and ceiling were filled with them. Mosquito net provided was only enough to cover 30% of the bed. The worst hotel that I’ve ever stayed in.
2 sur 5
par un voyageur

Bad

Publié le 20 janv. 2020 sur Hotels
Original room had an ant infestation. One of the front desk receptionists were rude whilst rectifying the situation. Food in the restaurant was abysmal. Chicken was too salty, omelette was overcooked, and the fish was too sweet.
3 sur 5
par un voyageur

Good location

Publié le 26 déc. 2019 sur Hotels
Good location, walking distance to restaurants and cafe, and The resort offers river boat ride to the national park. But it was dirty and bugs and insets everywhere inside the room and bathroom... also, the room gets so cold at night
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 nov. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Bangkok

Publié le 25 oct. 2019 sur Expedia
จองห้องแพ แต่คืนที่ 2 มีกรุ๊ปทัวร์ เลยต้องย้ายไปนอนบ้านเป็นหลัง มีตุ๊กแก อาหารเช้าหมดไม่มีมาเติมทั้งที่นังไม่หมดเวลารับประทานอาหารเช้า
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2019 par ปุ๋ม, Gestion de l’hôtel
ทางรีสอร์ทต้อง กราบขออภัยคุณลูกค้า สำหรับทุกๆ เรื่องที่คุณลูกค้าไม่ได้รับความสะดวกสบายในการเข้าใช้บริการ เราจะดำเนินการแก้ไขและปรับปรุง เพื่อไม่ให้เหตุการณ์เหล่านี้เกิดขึ้นอีก ทางเราต้องกราบขออภัยคุณลูกค้าเป็นอย่างสูง และหวังเป็นอย่างยิ่งว่าเราจะได้ต้อนรับคุณลูกค้าอีกครั้ง ขอบคุณครับ