Note fondée sur 72 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Tutto molto adeguato e confortevole.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

LOVELY HOTEL IN THE HEART OF SIBU

Publié le 28 mars 2024 sur Hotels
Among one of the few hotels in town that is well-maintained hotel located in the town centre. Rooms are comfortable and staff are well-trained and attentive. Breakfast was good with a variety of choices. I will stay at this hotel again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2024 par Tanahmas Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Subject: Thank You for Your Feedback!Dear Sir,Thank you so much for taking the time to provide us with your feedback. We greatly appreciate your thoughts and are grateful for the insights you've shared.We're thrilled to hear that you had a positive experience and your satisfaction is our top priority. Feedback like yours reaffirms the hard work we put in every day. Thank you for recognizing our service and hospitality!Warm regards,Tanahmas Hotel Team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2023 sur Expedia
No dedicated parking for hotel guests
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2023 sur Expedia
Staff was friendly and helpful. Breakfast was included which was nice. Older hotel, room was clean.
3 sur 5
par un voyageur

Not as seen as in photo

Publié le 22 févr. 2022 sur Hotels
Please confirm your booking with the hotel before place the booking, it might not as seen as the photo from hotel.com
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Breakfast choices can be improved

Publié le 6 oct. 2019 sur Hotels