Note fondée sur 23 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Awesome place, peaceful. The only flaw is the loud music that plays continuously, I don’t get the point.
5 sur 5
par un voyageur

Fabulous hotel with 5 star service

Publié le 3 mars 2023 sur Hotels
Stayed here for 3 nights in February. Fantastic hotel - punching way above its supposed 3 star rating - easily a 4 star and would give the service 5 stars. Never quite had a welcome like it - half a dozen members of staff all smiling and so welcoming to take our bags on arrival and escort us to our rooms, telling us about the hotel and its facilities on the way. The food and drink is excellent - the setting superb. A beautiful beach to walk along and enjoy - we set our towels down on the beach one morning and within minutes 2 staff members were carrying down loungers for us to use - I really cannot rate the service highly enough - this is a fabulous hotel which I would thoroughly recommend.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2022 sur Expedia
Pleasant. Needs to improve quality and quantity of soaps in rooms
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 déc. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 déc. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de กรุงเทพ

Publié le 21 oct. 2020 sur Expedia
บรรยากาศดี ติดทะเล สระว่ายน้ำค่อนข้างดี อาหารเช้าดี
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2020 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juin 2020 sur Hotels