Note fondée sur 386 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par jonathan

Publié le 1 sept. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2018 par Nichole, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Fairfield Inn & Suites, we greatly appreciate your feedback! Have a great day.
5 sur 5
par un voyageur de Overland Park

Publié le 24 août 2024
Nice folks, great room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Catrina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Catrina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Catrina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur de Saukville

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
CLEAN inside & out. EZ freeway access. Friendly staff. Room is very quiet, bed(s) comfortable, nice large bathroom!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Catrina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
We had a good stay but 2 issues: traveling with siblings 11 and 13 and thought we had 2 queen beds but only had 1 king and a pull out. My husband and grandson had to sleep on the pull out (sofa bed) which was small and very uncomfortable! 2nd, I travel with an emotional support dog and at check in I had to pay for a pet, an additional $25! It should state the rate and exceptions on the web site and not just say "pet friendly". This was the first time in years that I was charged. Fortunately, I spoke to the manager at check out and she said I should not have been charged and removed the fee. Thank you!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Catrina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
After a terrible experience with another hotel the same evening, the Fairfield Inn took care of us. I can’t say enough good things. Thank you!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Catrina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Catrina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

It was okay.

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
Overall, the hotel is nice. Clean rooms, showers, location etc. the breakfast needs some help. Not great choices and everything was gone by 730am. Hot breakfast was meh, cold options were meh. Probably our least favorite Marriott breakfast. Our door lock was also a nuisance. Could not close the door unless we scanned the key card 2X every item we tried to close it. Also waited 15 minutes to checkin with a line of 6 people also waiting when no one was at the counter. An okay stay but would likely pick something else if I had better choices, which are pretty limited.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par Catrina, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. I do apologize that your stay was not up to Marriott's standards.
5 sur 5
par un voyageur de Overland Park

Publié le 5 juill. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Catrina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.