Note fondée sur 147 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Bof

Publié le 15 oct. 2018 sur Hotels
De passage à Surabaya pour reprendre un avion très tôt le lendemain matin nous avons choisis cet hôtel pour être directement au sein de l'aéroport. Attention il faudra prendre un taxi ou la navette pour aller à l'autre terminal (15 mins environs en voiture). La chambre était petite, renfermé, le personnel répond à peine à votre besoin. C'est vraiment pour gagner du temps, et être proche de l'aéroport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2018 par Khuswatus Solikhin , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Surabaya Airport. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs
5 sur 5
par un voyageur

très bien

Publié le 22 août 2018 sur Hotels
Nous voulions un hotel tout près de l'aéroport car nous avins un avion très tôt le matin : l'ibis buget est idéal pour cela ! un hôtel agréable, propre et confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2018 par Rachmad Suwardi, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Surabaya Airport. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best Regards, Rachmad Suwardi General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mai 2017 sur Hotels
4 sur 5
par Grazyella de Le cannet

Calme et rassurant

Publié le 13 sept. 2015 sur Hotels
Hotel de chaîne occidental sans nécessairement de charme mais confortable et moderne. Pour le prix de la chambre, il s'agit d'une très bonne affaire pour y faire escale. Tous les services d'un hotel y sont proposés. La propreté aurait pu être meilleure mais elle reste largement acceptable, et bien au-dessus de la propreté moyenne de la plupart des établissements indonésiens.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Galuh Nur Aidha Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are very grateful for your comments regarding your visit at Cordia Hotel Surabaya Airport. It is a pleasure for us to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are confident that this feedback will be motivating for all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope that your next visit will be as satisfying as the previous one. Sincerely, Galuh Nur Aidha Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Excellent for a long airport layover

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Perfect for a long layover, inside the domestic terminal. Staff are extremely helpful. Rooms are basic but extremely clean and perfectly adequate for getting a good sleep before an early morning flight. Breakfast starts at 4.30am, perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Galuh Nur Aidha Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are very grateful for your comments regarding your visit at Cordia Hotel Surabaya Airport. It is a pleasure for us to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are confident that this feedback will be motivating for all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope that your next visit will be as satisfying as the previous one. Sincerely, Galuh Nur Aidha Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Good place close to domestic check in

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Great place to stay between flights. Perfect located at the domestic check in. Definitely worth the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Galuh Nur Aidha Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are very grateful for your comments regarding your visit at Cordia Hotel Surabaya Airport. It is a pleasure for us to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are confident that this feedback will be motivating for all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope that your next visit will be as satisfying as the previous one. Sincerely, Galuh Nur Aidha Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Galuh Nur Aidha Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are very grateful for your comments regarding your visit at Cordia Hotel Surabaya Airport. It is a pleasure for us to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are confident that this feedback will be motivating for all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope that your next visit will be as satisfying as the previous one. Sincerely, Galuh Nur Aidha Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Galuh Nur Aidha Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are very grateful for your comments regarding your visit at Cordia Hotel Surabaya Airport. It is a pleasure for us to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are confident that this feedback will be motivating for all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope that your next visit will be as satisfying as the previous one. Sincerely, Galuh Nur Aidha Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Galuh Nur Aidha Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience at Cordia Hotel Surabaya Airport. I'm sorry your experience did not meet your expectations; please allow me to convey my sincere apologies. At Cordia Hotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please be assured that we are taking appropriate action to address this issue and prevent similar occurrences in the future. We appreciate your raising your concerns, and we hope you will give us the opportunity to serve you better in the near future. Truly, Galuh Nur Aidha Hotel manager