Note fondée sur 425 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel

Publié le 28 sept. 2019 sur Hotels
hôtel très bien situé pour la vie après les visites des Temples et avec un personnel agréable souriant, toujours disponible pour vous rendre service et au petit soin pour faciliter votre séjour. Petits cadeaux appréciables en fin de séjour !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2019 par Mike, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Diamond D' Angkor Boutique ! Thank you so much for your excellence review on Expedia. We are glad that overall you enjoyed your stay with us. It is wonderful to hear that you appreciated our teams. Our management and staff are very thankful for the opportunity you have given us to serve you and nothing else could ever make our day better than making our valuable guest truly satisfied. Thank you very much for sharing your great experience with us and we hope to have the opportunity to welcome you back again. Best regards, Chea PREK (Mr.) Reservation & E-Commerce Executive
5 sur 5
par un voyageur

Hotel Top

Publié le 23 août 2019 sur Hotels
Bel Hotel très bien placé pour visite siem reap et temples d Ankor. A 5 mm à pied de Pub Street tout en étant très calme. Belle piscine. Personnel au top, très accueillant. Bon petit déjeuner. Hôtel a recommander sans hésitation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2019 par Mike, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Warmest greetings from Diamond D' Angkor Boutique ! Thank you so much for your excellence review on Expedia. We are glad that overall you enjoyed your stay with us. It is wonderful to hear that you appreciated our teams. Our management and staff are very thankful for the opportunity you have given us to serve you and nothing else could ever make our day better than making our valuable guest truly satisfied. Thank you very much for sharing your great experience with us and we hope to have the opportunity to welcome you back again. Best regards, Chea PREK (Mr.) Reservation & E-Commerce Executive
4 sur 5
par un voyageur

Highly recommend!

Publié le 11 août 2019 sur Hotels
Nice hotel, really friendly and helpful staff. We want to especially thank Jona, Lim and Aiden who did their best to do our stay enjoyable. The only thing to improve: the variety and quality of the breakfast. Not so many pastries and short on fruit juices quantity.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2019 par Mike, Gestion de l’hôtel
Dear Dang To Lien, Thank you very much for sharing your great experience with us. We appreciate your feedback. For the breakfast we'll take your comment to improve it become better and we hope to have the opportunity to welcome you back again. Best regards, Chea PREK (Mr.) Reservation & E-Commerce Executive
5 sur 5
par un voyageur

Nice Diamond stay !!!

Publié le 20 juin 2019 sur Hotels
very Nice stay, staff warmful & helpful.i like the hôtel and staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2019 par Mike, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We hope to have the opportunity to welcome you back again. Best regards, Chea PREK (Mr.) Reservation & E-Commerce Officer
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2019 sur Hotels
Hotel tres bien, dans un quartier sympa et personnel aux petits soins. Petit dejeuner buffet tres bon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2019 par Broseth, Gestion de l’hôtel
Dear Simon, Thank you very much for sharing your review on your stay with us. We appreciate your comments as rest assured that they will serve as our inspiration to further improve our quality service. We looking forward to welcoming you back home soon. Best Regard, Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Great hotel, amazing service

Publié le 8 mars 2019 sur Hotels
Everything went well. Location is good. Breakfast should be improved though. Service is amazing. Amazing employees.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2019 par Broseth, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you very much for sharing your review on your stay with us. We appreciate your comments as rest assured that they will serve as our inspiration to further improve our quality service. Best Regard, Management Team,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2019 sur Expedia
Accueil chaleureux et personnalisé, petit cadeau lors du départ. Le retour vers l'aéroport est pris en charge par l'hôtel. Établissement très calme, quoiqu'en bord de route très passante. Petits déjeuners différents tous les jours. Possibilité de prendre une douche après avoir rendu les clefs de la chambre et avant de rejoindre l'aéroport. Meme si le mobilier est un peu ancien et aurait besoin d'être renouvelé, la qualité et le sourire du personnel compensent ce petit défaut.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2019 par Lee , Gestion de l’hôtel
Dear Value Guest, Thanks so much for review us best. We certainly looking forward to welcome you again at Diamond D'Angkor some time your visit Siem Reap Angkor. Best Regards. Lee MR,
5 sur 5
par un voyageur

Une pure merveille

Publié le 20 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2019 par Lee Mr, , Gestion de l’hôtel
Dear Dimitri, thanks for taken time sharing your feedback of recent stay with us, we certainly appreciates of looking forward to welcome you at Diamond D'Angkor boutique again shortly. Best Regard, Phally-Kong, General Manager,
5 sur 5
par un voyageur

Très bel hôtel bien positionné

Publié le 3 déc. 2018 sur Hotels
Personnel extrêmement aimable, attentif . Bel hôtel très bien positionné avec piscine parfaite pour se rafraîchir après une journée de visite des temples. Chambre avec un petit balcon. Seuls reproches: lampe de chevet tellement faible qu’il est impossible de lire au lit (mais point commun de tous les hôtels au Cambodge) et climatisation dirigée sur le lit et difficile à gérer
5 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

Service A+

Publié le 26 janv. 2018 sur Hotels
excellent endtoit.