Note fondée sur 455 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

hotel full functionning during COVID !!!

Publié le 30 mai 2022 sur Hotels
Stay in Hari is very good. With the post-COVID time, We only booked for one night to be sure that the hotel was open and fully functionning. We extended our stay 3 extra night. The hotel staff are nice and helpful. The breakfast has many choice (Buffet breakfast which is rare these days). In addition, we get our room upgrated without extra fee. Highly recommended. We will come back there for our next trips in Siem Reap.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2022 par HARI Family , Gestion de l’hôtel
Dear Simon, Thank you for sharing us your excellent review here. Our management and staff are very thankful for the opportunity you have given us to serve you and nothing else could ever make our day better than making our valuable guest truly satisfied. We hope you will come back and give us another opportunity to serve you again. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur de Antibes

Publié le 14 oct. 2019 sur Expedia
Nous avons aimé la gentillesse du personnel et ses bons conseils, la piscine sur le toit de l'hôtel et surtout la proximité à pied du centre ville et de ses rues rendues piétonnes le soir (pub street). Nous avons apprécié aussi la navette gratuite à l'aller depuis l'aéroport jusqu'à l'hôtel et son prix modique (10$) pour le retour hôtel-aéroport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2019 par HARI Family , Gestion de l’hôtel
Dear ED, Thank you for the positive comments sharing with us here. As a token of our appreciation, please accept our sincere gratitude for giving us the opportunity to serve you and we look forward to welcoming you again in the future. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Une semaine de bonheur

Publié le 17 févr. 2019 sur Hotels
Hôtel neuf, rapport qualite-prix exceptionnel. Chambre grande, bien climatisée, insonore, très bonne literie, belle salle de bain. Personnel d'une gentillesse incroyable et très professionnel. Sur le toit, piscine, bar-terrasse et restaurant de qualité. Petit-déjeuner asiatique, mais offre assez large pour satisfaire des goûts europeens. Offres de prestations organisées par la réception pour la visite des temples, avec chauffeur et guide parlant français, le surcoût de ce petit luxe vaut la peine pour le confort du véhicule climatisé, l'attention permanente du chauffeur pour vous fournir serviettes fraîches et bouteilles d'eau tres fraiches. En somme,que du bonheur d'avoir choisi cet hotel,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2019 par HARI Family , Gestion de l’hôtel
Dear Michel, There are plenty of Hotels in Siem Reap and we really appreciate you chose us. Thank you for trusting our services and we are delighted you enjoyed the facilities at the same time. We look forward to welcoming and serving you again in the future. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Super hôtel à recommander

Publié le 24 janv. 2019 sur Hotels
L’hôtel est situé à 5 minutes à pied du marché central et du marché de nuit. Il a été entièrement rénové il y a six mois. Les équipements sont donc neufs. Les chambres sont décorées sobrement mais avec goût. Les fenêtres donnent sur le jardin intérieur et la porte donne sur la ville. Le restaurant et la piscine sur le toit au 5ème étage sont très agréables. C’est surtout le personnel qui fait le plus de cet hôtel. Dès notre arrivée à l’aéroport une réceptionniste nous a accueilli avec le chauffeur et le véhicule de l’hôtel. Après lui avoir fait part de ce que nous voulions voir, elle a tout organisé avec efficacité et sourire. Tout le personnel est souriant et aimable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2019 par Mr. San Peter, Gestion de l’hôtel
Dear Florence, Thank you for your compliment given within this review. As we will put more efforts and continue to improve our services and facilities further, we hope that your next experience will be made a big difference if you happen to come back and give us the opportunity to serve you again. Kind regards, Mr. San Peter Executive Assistant Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2019 sur Hotels
Stayed at the Hari residence for 6 nights, the hotel is very nice and the staff are always ready to help you with anything. At the front desk, Nang, Champa and Kim Nang were particularly helpful with our queries :) The breakfast buffet was very good, and we were always greeted with a smile. The hotel is perfectly located, 5 mins walk to Pub Street. Would definitely recommend this hotel for a stay in Siem Reap !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2019 par Mr. San Peter, Gestion de l’hôtel
Dear Value Guests, Thank you for your compliment given within this review. As we will put more efforts and continue to improve our services and facilities further, we hope that your next experience will be made a big difference if you happen to come back and give us the opportunity to serve you again. Kind regards, Mr. San Peter Executive Assistant Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2018 par Mr. San Peter, Gestion de l’hôtel
Dear Value Guests, Thank you very much for your kind words given in this review. Without a chance you offered us to serve you, it wouldn’t be possible we got to know you at this personal level. Thank you for trusting our service and we look forward to welcoming and serving you again in the future. Best regards Mr. San Peter Executive Assistant Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2018 sur Hotels
Très bel hôtel , joli piscine sur le toit, petit déjeuner en buffet sucré salé très bon ! Personnel très accueillant hôtel bien situé proche du Night Market est pub Street (5 min à pied ) Très grande chambre avec baignoire en pierre Les consommations au pool bar sont très raisonnable en prix Nous avons bénéficier d’une navette gratuite des notre arrivée en bus de Phnom Phen au terminal giant ibis Personnel au petit soin , très accueillant Très bon hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2018 par Mr. San Peter, Gestion de l’hôtel
Dear Remi, How gratifying it is to receive your review here! We are more than happy that you’re willing to share us your endorsement of happiness to other travelers who wish to experience like what you did. We really hope you will return someday and give us the opportunity to serve you again. Kind regards, Executive Assistant Manager
5 sur 5
par un voyageur de Montreal, Canada

Publié le 6 nov. 2018 sur Expedia
The highlight of my stay in Siem Reap. Nice installations, close to everything (5 min walk to Pub Street). I booked my Angkor visit with them at a really really good price. Good massages. Service impecable! All staff is really nice. I recommend 100% this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2018 par Mr. San Peter, Gestion de l’hôtel
Dear JuanP, Thank you for the great review given us here. We can’t describe how happy we are to see your happiness and I believe the staff would be very proud of themselves as they achieve their mission and goal by actually winning over your satisfaction. We do hope you will return back someday and we can’t wait to serve you again in the future. Kind regards, Mr. San Peter Executive Assistant Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2018 sur Expedia
Hotel est neuf,personnel accueillant,souriant,chambre propre,nouriture exellente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2018 par Mr. San Peter, Gestion de l’hôtel
Dear Value Guests Thank you for your compliment given within this review. As we will put more efforts and continue to improve our services and facilities further, we hope that your next experience will be made a big difference if you happen to come back and give us the opportunity to serve you again. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Douglas Moe, Gestion de l’hôtel
Dear IMAZEKIThank you for rating us 4 out of 5. We will try our best to improve your experience, and we wish to welcome you back in the near future. Sincerely yoursHARI Family