Note fondée sur 69 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de paris

hotel la tradition d'angkor

Publié le 16 févr. 2012 sur Hotels
hotel très agréable, petite structure,personnel charmant, mais tres excentré du centre de SIem reap
5 sur 5
par un voyageur de paris

superbe hotel

Publié le 24 août 2011 sur Hotels
magnifique hotel, calme, propre, avec un personnel aux petits soins, plein de services (navette gratuite pour le centre ville, guides pour visiter Angkor...), nous avons passé un moment de rêve.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Canada

Very nice and quiet hotel, but far from activities

Publié le 3 mai 2017 sur Expedia
We were very pleased with our 2 days stay at this hotel. The staff is very kind and helpful as we just arrived. They helped us with a lot of things. The hotel itself is beautifully finished and surrounded by trees and plants. Charming. On the other hand, we've booked last minute...and realized after we arrived that it's located far from city center and temples (Angkor Wat per example is at 20-25 min ride). So you need to take a tuk-tuk each time you want to do something. And food / drink are very pricy (for Cambodia) at this hotel. So tuk tuk again. But overall, if you're ok with distance and pricy food, very nice place to stay and relax !
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Japan

静かなホテル

Publié le 3 mai 2017 sur Expedia
Pour : 穏やかな従業員の態度
Contre : お食事の内容 照明の明るさ
Emplacement : 特に問題ありません
従業員の方々の人の好さは、十分に伝わってきたのですが、皆さん接客に不慣れな感じがして荷物の取り扱いの配慮がスマートではなかったです。ホテルのゲート内に入ってから長い距離を自分たちで 重い荷物を運ぶ時もあって驚きました。レストランスペースがとても暗くてメニューを見るのにとても苦労しました。食事に関しては良いイメージはありません。ただ従業員の方達の悪気のないお人好し感に 救われたホテルでした。3日間滞在しましたがゆっくりくつろぐ事は出来ました。
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Publié le 2 mai 2017 sur Expedia
Pour : Great value. Large room, excellent breakfast. Air conditioning worked great!
Emplacement : Walking distance to the Cambodian War Museum
Easy check in, everyone was friendly. Room was comfortable and very quiet.
4 sur 5
par Tanith

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 mars 2017 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Hotel im traditionellen Stil!

Publié le 22 nov. 2016 sur Expedia
Toller Kurzaufenthalt. Das Frühstück war gut. Das Hotel ist für diesen Preis unschlagbar!
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de F

awesome value

Publié le 13 avr. 2016 sur Expedia
Hotel is great, staff is wonderful, rooms are huge, good is great, can't wait to come back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2016 par Un Rousdaly, E-Commerce, Gestion de l’hôtel
Dear Value Guest, Thank you for taking the time to provide your feedback high review regarding your recent stay with us. Your valuable comments will be shared with the appropriate departments. We always welcome opportunity to improve. Though I would prefer you had a better experience at our hotel, I would like to thank you for sharing your thoughts and I hope you will give us the opportunity to serve you again in the future. Kindest regards, The management
2 sur 5
par Sandra de China

nahe zum Flughafen, für eine Nacht vollkommen ok

Publié le 13 avr. 2016 sur Hotels
Das Hotel ist schon in die Jahre gekommen, aber die Zimmer sind sehr sauber. Service ist sehr freundlich und wirklich bemüht, auch wenn man mal etwas warten muss. Sehr freundlich. Früher war es sicherlich ein sehr schönes Luxushotel, aber die Anlage wird nicht sehr gepflegt, leider. Wir haben dort nur eine Nacht verbracht, da wir am nächsten Morgen früh zum Flughafen mussten. Das Hotel bietet einen kostenlosen Flughafenshuttle- Service an.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2016 par Un Rousdaly, Gestion de l’hôtel
Lieber Sandra , Warme Begrüßung von Empress Angkor Resort & Spa! Wir möchten Ihnen für das Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit unserem brillanten Empress Angkor Resort & Spa sehr viel zu danken. Es ist unsere Ehre, dass Sie uns gegeben haben gute Kritik. " Ich bin extrem verlassen zu hören, dass Sie enorm unsere besten Kundendienst aller unserer Mitarbeiter sind zu lieben. Vielen Dank noch einmal für Ihre Aktie Erfahrung und würden uns sehr empfehlen! Wir freuen uns, Sie wieder zu Hause für Ihren nächsten occasion.What begrüßen unsere fabelhaft! Mit besten Grüßen, Die Verwaltungs
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de New York, NY

Beautiful, peaceful hotel.

Publié le 2 janv. 2016 sur Expedia
All in all, this is an outstanding and very comfortable hotel. The beauty of the carved wood in the rooms, the superb, courteous service, and the peace and quietness of my stay were particular highlights. The entrance is lovely and exotic, and the pool is beautiful. The gym, though small, was adequate for me with its two good treadmills, a bike, and free weights. The wifi worked well. It is an altogether outstanding "bang for your buck." The location is just a bit outside of the main part of Siem Reap, so you cannot walk to get there, but there are always tuk tuks available to take you where you desire to go promptly. Visiting the main Angkor temples was no issue whatsoever either - it took about 15 minutes to arrive via tuk tuk. My only complaint is that the hotel food was, quite frankly, very bad. I ordered room service the first night and found the shrimp spring rolls not fresh and literally inedible (and I am not picky), and the chicken I ordered was very mediocre. Breakfast was also totally lackluster. If they improved the food, this hotel would merit 5 stars in my opinion. I still recommend the hotel, my only caveat being to make sure you plan to either buy some food in town to keep in the room and/or eat out all the time to avoid eating at the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2016 par Un Rousdaly, E-Commerce, Gestion de l’hôtel
Dear Value Guest, Thank you for taking the time to provide your feedback high review regarding your recent stay with us. Your valuable comments will be shared with the appropriate departments. We always welcome opportunity to improve. Though I would prefer you had a better experience at our hotel, I would like to thank you for sharing your thoughts and I hope you will give us the opportunity to serve you again in the future. Kindest regards, The management