Note fondée sur 25 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Le personnel est exceptionnel, l'Hotel est très propre, les 2 piscines magnifiques, le petit déjeuner est copieux, la chambre est grande et un très bon matelas.
Tout m'a plu un grand merci à l'équipe.
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Le personnel est très accueillant, professionnel et toujours souriant, merci à tous pour votre bienveillance et gentillesse.
L'Hôtel est très propre, les chambres nettoyées quotidiennement, un surclassement m'a été accordé en tant que membre Gold Expedia, pour tout le séjour.
Le petit déjeuner est copieux, les déjeuners et diners sont variés et de bonne qualité quand au service excellent.
Il y a 2 piscines celle du rooftop est la plus prisée car il y a plus de soleil pour bronzer.
Il y a aussi un service de tuk tuk et le trajet jusq'au PubStreet est de 1$.
En bref c'est un excellent Hôtel pour la relaxation dans lequel j'ai passé 15 jours.
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Wonderful staff and beautiful place! You are treated with warmth and kindness. They receive you on the first day with the local drink and fresh fruit!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Bunny, Gestion de l’hôtel
Dearest Ingrid,Thanks for your kindness, we are so happy because you had a good time with us. We look forward to welcome you again soon.Best regards,People by the communityBunny
par un voyageur
Excellent!
Publié le 14 juill. 2024 sur HotelsWe stayed in March 2024. Everything was great! We love all the staff. They are kind, respectful and go out their way to help you. We love To Pech (not sure if my spelling is correct). She is nice and personally took care of my son and me. If we ever go back to Siem Reap, this hotel is definitely on our top list to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Bunny, Gestion de l’hôtel
As a representative of people by the community, we would like to express our sincere gratitude for all your kindness and support. We wish to welcoming and serving you again soon.
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
This place was very cool and I love the concept behind it. The decorations feel very Cambodian.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par People by The Community , Gestion de l’hôtel
Dearest Douglas,Thanks for all your supports and very kind to our community. We all wish you and your family all the bests.Best regards,Bunny-people by the community
par un voyageur
Litt skuffende
Publié le 5 juill. 2024 sur HotelsHelt ok rom. Lav standard men også lav pris, får det man betaler for. Ikke varmtvann i dusjen. Ingen parasoller ved solsengene på taket. Maten var på det beste midt på treet. Resepsjonister, restaurantarbeidere og sjåfører var supre. Vertene som tok i mot oss og snakket mest med oss var litt innpåslitne og oppleves som overdrevent «hyggelige», noe som gjorde oppholdet litt ukomfortabelt.
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
Highly recommend. Lovely staff, great hotel, perfect location for daily bike rides through Angkor Wat.
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
People by the Community is an amazing new and affordable hotel that is centered around kindness and supporting the local community. From the moment I arrived I was greeted by the friendly staff and received their own signature welcome drink.
Everything was excellent from the room, food, drinks, and always having tuk tuk drivers available to take us anywhere.
The best part about the place was all of the friendly staff that went above and beyond in service to their guests. I had an issue with my phone and they helped me find a shop to fix it. All of the staff were great to talk to and get to know. Definitely recommend this place in Siem Reap!
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 mai 2024 sur Hotels