Note fondée sur 81 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2020 sur Expedia
Place is more like low rent apartments. No ice machine, no vending, rooms are outdated (even though remodeled) more than half the rooms are lived in full time.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2020 sur Expedia
I would just recommend another place for a visit to Sierra Vista. Place is old and run down
4 sur 5
par un voyageur

1st stay

Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
The area isn't the best. Friendly. Nice bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par ShanShan, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are a work-in-progress.
4 sur 5
par un voyageur de Indiana

Publié le 8 mars 2020 sur Expedia
Full disclosure: There is room for improvement, and they are fixing the place up. Their price, courtesy, and professionalism more than made up for a noisy toilet (just kept the bathroom door closed) or the iron burn on the carpet. They are renovating a few rooms at a time, and I will be happy to stay there again next time I'm in town.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par ShanShan, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Yes we are a work-in-progress in a positive way.
5 sur 5
par un voyageur de niagara falls ny

Publié le 31 janv. 2020 sur Expedia
A great bang for the buck. Beds were clean and staff was friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2020 par Shannon GM, Gestion de l’hôtel
Jon, Thank you for your review we appreciate your feedback and our pleased to know you enjoyed your stay with us
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2020 sur Expedia
No coffee maker in room. Manager came and pounded on the door twice before 9am.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par Shannon, Gestion de l’hôtel
I am sorry we had to ask you to leave. you have made numerous posts on several sites. I understand you were upset but the hotel has rules one being you must not bring 4 or 5 people in a single room, 2 no drugs are permitted on the property. I am truly sorry if this was a problem for you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par shannon, Gestion de l’hôtel
Once again I am sorry we asked you to leave for not following standard hotel policies.