Note fondée sur 20 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
Front desk staff Len was extremely rude! Would not give any information and just kept refering to call travel agent. Told me that there was no manager and he was in charge. Almost yelling at me! Will never recommend this hotel to anyone.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
Staff was nice. Brakfast was good. Mosquitoes and lizards in the room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
Staff and dining
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2021 sur Expedia
If you want to stay exactly at the heart of Siliguri which is 10-15 km from the airport and a similar distance from the railway station then it's a good location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par HOTEL EXECUTIVE, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for staying at The Loft Hotel Siliguri!We would like to thank you for a wonderful feedback and we hope to serve you again in futureWarm RegardsTeam Loft
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2021 sur Expedia
Staff in the hotel is very polite and super helpful. Breakfast had very few options and didn't taste good. Its an average property, the rooms are spacious but average in aesthetics.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2020 sur Hotels
Its wonderfull. Hoping your stay is even better than mine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2020 par the manager, Gestion de l’hôtel
thanks for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2020 sur Expedia