Note fondée sur 349 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
1 nuit dans 1 chambre avec 2 lits doubles
Publié le 11 févr. 2024 sur HotelsHotel situé en périphérie de OCALA, dans une zone commerciale avec de nombreuses options de restauration.
Hotel vieillot, mais propre.
Parking gratuit.
Personnel aimable et check-in rapide et professionnel.
Chambre spacieuse, propre, mais vieillotte. Literie confortable, wifi fonctionnel.
Bonne isolation sonore, nuit calme.
Pas de petit dej mais café offert à la réception.
Hotel idéal pour une nuit de passage.
Bon rapport qualité/prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Bonjour, Patricia! C’est ce que nous aimons entendre de la part de notre précieux invité. Donnez-nous une autre occasion de vous ravir à nouveau. Je vous souhaite une merveilleuse journée à venir. Cordialement, Lisa
par un voyageur de vero beach
Publié le 17 sept. 2024
Expecting it to be a little dirty and uncomfortable because it was so cheap but just needed to sleep for 5 hours…you can’t beat the price! I was really surprised!!! it’s not perfect, but it’s VERY clean, very usable, very comfortable beds, quiet, staff was very attentive. I was impressed, so clean…no bugs at all. Wawa very close and they deliver. I have since stayed there 3 times.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
🤩❤️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Heartfelt gratitude for sharing this, Suany! This brings more responsibilities on our shoulder to ensure your future visit is nothing less than amazing. Keep this love coming :) Regards, Lisa
par un voyageur
Two nights
Publié le 7 août 2024 sur HotelsQuit, clean. Need maintenance. Main office was closed all the time. No coffee offered.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thanks for your kind and lovely words! The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, we will try our best to meet your expectations in future stays too. Regards, Barbara
par un voyageur de Ocala
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Disgusting rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Jacquilynn ! We sincerely apologize for the trouble caused. We would like to thank you for sharing such important feedback, we will surely work on this to ensure your next stay turns out to be an amazing one. Regards, Barbara
par un voyageur
Don’t stay here
Publié le 4 août 2024 sur HotelsDisgusting place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Daris! We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Alibech ! Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day! Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Overall nice and quite, dusty in the corners but worth the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Marina! Thanks for taking out time to share your prestige review with us. We take pride in giving outstanding services to our customers and we are overjoyed to receive your compliments and appreciation. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Was nicer than expected, considering the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thanks for your kind and lovely words, Chris! The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, we will try our best to meet your expectations in future stays too. Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Luiz! Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Joey