Note fondée sur 505 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2023 par Ava Smith, Gestion de l’hôtel
Dear Monique, We thank you for taking the time to share your positive feedback. We are pleased to see the 10-star rating which we always strive for. We are committed to offer our guests top-notch service and the highest levels of comfort. We are delighted that we were able to meet your needs. These remarks are what we value the most and we are pleased to have left a lasting impression on you. We appreciate your patronage and look forward to hosting you back again here soon.Regards,Ava Smith,Guest Relations Manager.
par un voyageur
Publié le 7 nov. 2024
A very nice place to stay. I appreciate their environmental conscienceness.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Friendly staff
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Gabbie Ross, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave feedback and for being our guest. I'm happy to hear you enjoyed your stay. I hope we can see you again in the future. Have a great day.
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Room smelled like stale cigarette smoke, mirrors dirty, hairs in shower and all over bathroom (different color than my ginger hair ), slow draining shower… all around poor experience when I was in town for a funeral. Breakfast and coffee was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Gabbie Ross, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking time to leave feedback and for being our guest. I'm sorry to hear that you didn't have an enjoyable experience. Our goal for all of our guests is to have an enjoyable, comfortable stay. Have a great day.
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Gabbie Ross, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave feedback and for being our guest. I'm happy to hear you enjoyed your stay. I hope we can see you again in the future. Have a great day.