Note fondée sur 460 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2019 par -Management , Gestion de l’hôtel
Christian,
Thank you so much for staying with us. We hope to see you again soon!
par un voyageur de Greenwood
Calme, mais proche des commerces de Woodruf Road
Publié le 6 avr. 2011 sur HotelsFrigo et micro-ondes dans la chambre, parking en face de l'hôtel, coin salon, le tout pour un prix (fin de semaine) tout à fait correct. Situé près d'un supermarché et de plusieurs restaurants, non loin de Woodruf Road où nous devions faire des courses à notre arrivée à l'aéroport de Spartanburg (Greenville).
par un voyageur
Need a better curtain
Publié le 11 août 2024 sur HotelsThe view from the room at night was a bright light - I wasn’t able to close a curtain to keep it from coming in - others the room was great
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
It was very convenient.
par un voyageur de Charleston
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Rude management, superslow internet... rooms are n
Publié le 24 juill. 2024 sur HotelsVery poor quality internet: around 1 MBS down (really one, as measured using speedtest.com!)... the rooms weren't cleaned, when asking the front desk was rude... the bathroom had rusty fixtures and the toilet paper holder fell off... overall badly run down hotel...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Shawna Rose, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave your feedback. I'm sorry to see we were not able to meet your expectations during your visit to the area. The internet complaint is the first we've had since we have switched over to our new provider. I can definitely give them a call and be sure everything is running properly on their end. Guests are more than welcome to purchase the high-speed internet if the standard is not sufficient enough for them. As for your room I do apologize it was not up to par. I would like to make this right for you. Please email me at srose@high-risehotels.com so I can address your concerns a bit further. Thank you again for letting us know how we can improve in the future!
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Great stay!
Publié le 4 juill. 2024 sur HotelsThis was a great hotel! Very clean and everyone there was friendly and helpful. The location was great as well. We would definitely stay again.