Note fondée sur 941 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2024 sur Hotels
Small Room without any window or natural light. Customer should receive directions info to be sure to find the hotel easily.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hotel

Publié le 18 août 2019 sur Hotels
Excellent hôtel. Très pratique et propre. Petit-déjeuner fabuleux. Chambre petite mais confortable
5 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 4 juill. 2019 sur Expedia
Merveilleux pour recharger ses batteries! Facile d’accès, personnel agréable. J’y retournerais dans hésitation.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2019 sur Expedia
Tout était très bien excepté le petit-déjeuner que était moyen
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 janv. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2018 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Très pratique !

Publié le 31 juill. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
The T2 property is super convenient. Note you can rent it for six or twelve hours. On the positive side, the staff were competent and courteous, the room was very clean, and there are good details such as universal AC sockets and decent lighting. Like many (but not all) in terminal hotels, most of the rooms are windowless. The downsides include a big step up to the bathroom (presumably to retrofit drainage for the toilet, sink, and shower), an underpowered HVAC system, a bed on casters that makes it difficult to prop up in the bed without pushing it away from the wall, and very poor soundproofing (I could hear far too much of what my neighbor was doing, and door closures are loud). Also, while you receive meal tickets to the Ambassador Lounge across the way, the meal is low in quality with super cheap ingredients. Staff is good, but the food is not. Breakfast starts at 430am but the kitchen part doesn't open until 7am. Much better to go to the food court.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Perfect for 6 hour stay