Note fondée sur 21 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 janv. 2022 sur Expedia
整体环境个人感觉压抑,厕所共用不太方便。房间内设施还行,但隔音效果差,其他房间开关门,我还以为自己房间门开了。
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 juin 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 août 2020 sur Expedia
Goed, centraal dichtbij metro. Minder, is een beetje klein en zeer gehorig!
par un voyageur
Good value for money
Publié le 9 févr. 2020 sur HotelsGreat staff e awesome location, very close to Chinatown MRT station (exit F or E). Room was nice, small as expected, but there are two things I did not like: 1. No window in the room, a noisy fan in place 2. Although bathrooms and all facilities very clean, the rug inside the room was not, lot of long hair, certainly not mine! I did like the good air conditioner and washer/drier facility (self service, S$3 each). Breakfast was simple but consistent, with cereals, cooked eggs, bread/toaster, fresh orange juice, milk, coffee and fresh oranges.
par un voyageur
Dobré ubytování pro cestovatele
Publié le 30 janv. 2020 sur HotelsHotel byl umístěn na okraji čínského města, které je relativně blízko centra Singapuru, za které považuji záliv Marina Bay. Personál byl nadmíru ochotný, hotel byl čistý, včetně sociálního zařízení. Pro cestovatele, kteří potřebují jen přespat je naprosto ideální. Jediné, co by se dalo vytknout byla noční diskotéka, která byla zrovna na našem pokoji slyšet. Na druhou stranu se jednalo o období Silvestra a Nového roku, takže to nemusí být standardní po celý rok. Z pohledu strategického umístění za přijatelných cenových podmínek mohu jen doporučit.
par un voyageur
Publié le 10 nov. 2019 sur Expedia
The hotel is near chinatown station.
Service is good.
par un voyageur
Publié le 6 nov. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 août 2019 sur Hotels