Note fondée sur 2 231 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Eric Lai, Gestion de l’hôtel
Dear Thierry, Many thanks for staying with us and providing us with your review on your recent stay at Capri by Fraser Changi City! Please accept our sincere apologies for what had transpired during your stay. We regret to learn about the unsatisfactory experience during your recent stay with us. Please rest assure that we will look into the necessary trainings to improve our service delivery following your feedback. Once again, we thank you for sharing your feedback out of your valuable time as it gives us an opportunity to improve ourselves. Meanwhile, stay safe and well! Yours sincerely, Eric LaiDuty Manager
par un voyageur
Publié le 26 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Fherzana, Gestion de l’hôtel
Dear Frank, Many thanks for staying with us and providing us with a perfect rating on your recent stay at Capri by Fraser, Changi City Singapore!We are delighted to learn that your overall stay with us at Capri by Fraser Changi City was a pleasant one. We thank you once again for sharing your feedback out of your valuable time. We look forward to welcoming you back soon.Meanwhile, stay safe and well!Kind Regards,Fherzana BegumDuty Manager
par un voyageur
Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Fherzana, Gestion de l’hôtel
Dear François,Many thanks for staying with us and providing us with a great review and rating on your recent stay at Capri by Fraser, Changi City Singapore.We are delighted to learn that your overall stay was a pleasant one. We thank you once again for sharing your feedback out of your valuable time. We look forward to welcoming you back soon. Meanwhile, stay safe and well!Kind Regards,Fherzana BegumDuty Manager
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2020 par Alex, Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Thank you for choosing to stay with us and your feedback of the hotel.
It is with great delight to know of your wonderful stay experience and we have exceeded your expectations.
We look forward to the opportunity of welcoming you back and serving you in the near future.
Sincerely
Alex Chong
Manager
par un voyageur
Publié le 24 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2020 par Alex , Gestion de l’hôtel
Dear Denise
Thank you for choosing to stay with us and your feedback of the hotel.
It is with great delight to know of your wonderful stay experience and we have exceeded your expectations.
We look forward to the opportunity of welcoming you back and serving you in the near future.
Sincerely
Alex Chong
Manager
par un voyageur
Publié le 1 août 2019 sur Hotels
Hôtel très agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2019 par Mimi, Gestion de l’hôtel
Dear Amelie
Thank you for choosing to stay with us and your recommendation of the hotel. It is with great delight to know of your wonderful stay experience and we have exceeded your expectations.
We will continue to maintain our service experience and quality delivery to delight our guests.
We look forward to being of service to you again in the future.
Sincerely,
Mimi Phoon
Executive Assistant Manager
par un voyageur
Publié le 27 mars 2019 sur Hotels
Very nice hotel. Area is quite industrial but very close to Changi airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par Mimi, Gestion de l’hôtel
Dear Hubert
Thank you for choosing to stay with us and your recommendation of the hotel.
The hotel is located one stop from the airport by train or by car (15mins). There is a shopping mall next to the hotel which conveniently offers shopping and dining.
I look forward to the opportunity of welcoming you back and serving you in the near future.
Sincerely,
Mimi Phoon
Executive Assistant Manager
par un voyageur
Cette hôtel à bien fini nos vacances
Publié le 14 mars 2019 sur HotelsNous avons réservé cette hôtel avant de prendre l’avion pour notre retour à Montréal. Hôtel bien situé près de l’aréoport, moderne, très confortable. Bonne qualité prix. Le seul problème est qu’il était prévu qu’il y aurait un shuttel gratuit pour nous conduire à l’aréoport mais selon l’hôtel, ce service existe plus depuis presqu’un an.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2019 par Zuraidah Johari, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre, thank you for choosing to stay with us and your recommendation of the hotel.
With regards to the airport shuttle, it has ceased operations effective 1 October in view of the low utilization. Our hotel is accessible by train (one stop away) and taxi (15 mins drive).
We look forward to being of service to you again in the future. Yours Sincerely, Zuraidah Johari Assistant Front Office Manager.
par un voyageur de France
Très bonnes prestations
Publié le 15 déc. 2018 sur HotelsProche de l'aéroport, très pratique. Les chambres sont très propres et confortables, l'ensemble de l'établissement est parfaitement entretenu, le personnel gentil et disponible. Petit déjeuner avec du choix mais pas toujours de très bonne qualité (comme souvent dans les hôtels) : jus de fruits chimiques, peu de fruits frais...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2018 par Steven Tang, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us and your recommendation of the hotel.
It is with great delight to know of your wonderful stay experience and we have exceeded your expectations.
We love to welcome you back again.
Sincerely
Steven Tang
General Manager
par un voyageur
Trés bien pour 1 escale d'une nuit
Publié le 29 nov. 2018 sur HotelsBel hôgel facilement accessible depuis l'aéroport avec le métro ou en taxi (environ 10 dollars) Grande chambre comfortable avec salle de douche. Centre commetcial juste à côté et métro pour accéder au centre ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2018 par Mimi , Gestion de l’hôtel
Dear Bruce
Thank you for choosing to stay with us and your feedback of the hotel.
Thank you for your recommendation of the hotel, we are glad that you like our room's facilities and the location where the hotel is located.
We look forward to being of service to you again in the future.
Sincerely,
Mimi Phoon
Executive Assistant Manager