Note fondée sur 770 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
hôtel de transit moyen
Publié le 20 févr. 2024 sur HotelsNous avons séjourné 2 nuits dans cet hôtel. Cet hôtel est plus un hôtel de transit qu'un hôtel pour rester sur le long terme. La chambre était correcte au niveau de la superficie. Le personnel était sympatique. Le ménage était fait au minimum, Tout ce qui était lingerie était ok, mais la poussière et le nettoyage du sol est vraiment à revoir.
Le quartier est moyen (populaire).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Shune, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for your review. Your feedback and comments are important for us. We will continue to make efforts and provide the best service. Looking forward to seeing you back soon, thank you. Front Desk Team
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 1 mai 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par Ron, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind full score and we look forward to seeing you again soon with us.Sincerely,Hotel Splendour Team
par un voyageur
Publié le 8 août 2022 sur Expedia
Bon hôtel pas très loin d’une station de métro avec de nombreux restaurants aux alentours
Chambre propre et bien équipée mais équipement standard, un peu cher pour l’ensemble mais conforme aux prix pratiqués à Singapour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2022 par Ron, Gestion de l’hôtel
Dear Patrice,Thank you for your sharing.We are well located for easy access to Metro and our hotel price is reasonably priced based on the same category. We also ensure the price we offer is affordable to most market client.Thank you very muchHotel Splendour Team
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2022 sur Expedia
Hôtel très bien situé avec de nombtreux restaurants autour et à dix minutes d’une station de métro, chambre spacieuse et propre, bien équipée, salle de bain propre mais pas toujours bien nettoyé, d’où ma réserve
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2022 par Ron, Gestion de l’hôtel
Hotel very well located with many restaurants around and ten minutes from a metro station, spacious and clean room, well equipped, clean bathroom but not always well cleaned, hence my reservationDear Patrice,Thank you very much for your feedback.We are very happy to learn about the good choice of hotel with strategic location and easily accessible to the transportation to go around the city. We are also glad the room was comfortably clean when you arrived.We have noted the cleanliness during your stay was not properly done and we sincerely apologize for that. We have spoken to staff in charge to ensure immediate improvement will be in place.Thank your for your time and kind response.Hotel Splendour Team
par un voyageur
Publié le 12 mars 2020 sur Hotels
Hôtel bien situé, calme qui offre un bon service à la réception.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par Hotel Splendour Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to review your stay with us. We are happy that you were satisfied in our service. Thank you for choosing Hotel Splendour Singapore! Till your next travel again at Singapore.
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2019 sur Hotels
par un voyageur de Montreal Canada
Publié le 15 juill. 2019 sur Expedia
When you reserve an hotel room, you never know if you would like it. In this case, I couldn't be more happy about my choose. The room was spacious, clean and the hotel location is perfect. The MRT station is only 15 minutes walking distance. At the corner, there are plenty of restaurants and convenience stores. Also there is a supermarket. The staff is amazing. The treated me like I was a member of their family. I will never forget them and all they did for me. Will keep in touch!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2019 par Ken, Gestion de l’hôtel
Great to know that you had a pleasant and wonderful time staying with us. We hope to see you again.