Note fondée sur 661 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2023 sur Hotels
Excellent, la piscine est top, hotel tres propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2023 par Kameesh, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,We extend our heartfelt gratitude to you for providing us with such insightful and candid feedback regarding your recent stay at our hotel.We are immensely grateful for your contribution. Your comments will be shared with our dedicated team, and we are confident that this constructive feedback will serve as a motivating force, inspiring our staff to continually enhance the caliber of our services.Once again, we thank you for sharing your invaluable experience with us, and we look forward to the prospect of welcoming you back for another visit that matches, or even surpasses, the excellence you have come to expect.Warm regards,KameeshAssistant Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful rating.It is always a pleasure to know that our guest enjoyed their stay with us. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien situé mais

Publié le 22 mai 2023 sur Hotels
Nous avions demandé une chambre avec 2 lits a notre arrivée c’était un lit 2 places. Ils ont finalement séparé les lits alors qu’ils voulaient nous faire attendre le lendemain. Résultat une chambre minuscule où les 2 valises posées au sol il fallait se contorsionner pour circuler. La salle d’eau est également minuscule. Ils ne servent pas de petits déjeuners mais à disposition café, boissons et biscuits. La piscine donne sur un immeuble et elle n’est pas en très bon état.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2023 par Kameesh, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Hotel NuVe Urbane, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely, Kameesh RajAssistant Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2023 sur Expedia
L'emplacement et le mobilier moderne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Kameesh, Gestion de l’hôtel
Dear Tarik,Thank you for letting us know that you enjoyed your stay with us.We hope to serve you again on your next visit to Singapore.
3 sur 5
par un voyageur

Manque d’intimité - trop bruyant

Publié le 9 mars 2023 sur Hotels
Hôtel convenable et très propre. Salle de bain toilette pas intime. Hôtel bruyant en rapport aux travaux de construction.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2023 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Pascal,Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Hotel NuVe Urbane, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely, JohnHotel Manager
4 sur 5
par un voyageur de Lyon

Publié le 15 févr. 2020 sur Expedia
Nous avons apprécié la suite avec la piscine! Un peu de manque de souplesse du personnel à notre goût (nous avons pris le petit déjeuner le matin et mon ami est revenu prendre un café 1h après, mais cela lui a été facturé 4$...)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2020 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Chlo, Thank you for your very informative feedback, we very much appreciate your honest comments regarding your stay at our hotel. It is always a pleasure to receive such helpful and detailed feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Warm regards, John Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2019 sur Expedia
Good location close to two MRT lines. Clean. Helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2019 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your very informative feedback, we very much appreciate your honest comments regarding your stay at our hotel. It is always a pleasure to receive such helpful and detailed feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Warm regards, John Assistant Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 7 déc. 2018 sur Expedia
Le personnel sympathique et toujours disponible pour nous rendre service. La propreté des lieux, la détente à la piscine au réveil ou après une journée en ville, le mini bar gratuit quelle gâterie, on peut grignoter, faire du café, thé ou liqueur. L’emplacement de l’hôtel, près du métro, restaurant, quartiers intéressants, si on aime la marche on peut tout faire à pied. J’ai vécu un mois et j’y retournerais sans hésitation
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juin 2018 sur Expedia