Note fondée sur 238 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

je ne retournerai pas.

Publié le 14 août 2015 sur Hotels
Chambre très petite, aucune possibilité de rangement, obligé de garder vos vêtements dans votre valise/sac. Pas de possibilité de petit déjeuner dans l'hôtel.Trop cher pour ce que c'est.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
On check in I was told they had to transfer me toa different hotel down the road. They promised the standard would be the same but after check in, it became clear that it was of much worse condition (also with a much cheaper price tag on Expedia). I tried to contact them multiple times through different ways but never heard back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par Roland, Gestion de l’hôtel
Dear NINI,Thank you for choosing to stay with us. We value your patronage and we look forward to welcome you back to enjoy the cosy and affordable accommodations which our hotel is known for.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par Roland, Gestion de l’hôtel
Dear fook keong,Thank you for leaving a perfect rating! We take pride in catering to our guests’ needs the best way we can and your positive rating is the best motivation for our staff to continue delivering service excellence to all our valued guests. We look forward to be of service to you again!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024 sur Expedia
西側工業地帯に近いWEST COASTにあるホテル。格安ホテルでスーツケースを広げるスペースは無い。
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Roland, Gestion de l’hôtel
Dear Man Chun,We are not able to find any useful details in your review to help us identify any area for improvement. Do share your feedback directly with our helpful Front Desk and they will ensure that your stay with us is pleasant. Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par Roland, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your perfect review. Our hotel goal is 100% customer satisfaction and it sounds like we achieved that goal with you! We would love to welcome you back for another awesome experience with us on your next visit!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 janv. 2024 sur Hotels