Note fondée sur 902 évaluations de clients

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3,8 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Proximité des commerces et des zones touristiques
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Shiela, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Yacine,Thank you for your review! We're glad you appreciated our convenient location near shops and tourist attractions. We strive to provide our guests with easy access to everything they need for an enjoyable stay. We hope you had a fantastic time exploring the area, and we look forward to welcoming you back on your next adventure!Warmest regards,ShielaGuest Services Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Hotel bruyant. Chambre souhaitee non attribuee. Chambre tour Excelsior en face de la caserne des pompiers. Du bruit toute la nuit (alertes, instructions au porte voix, depart des ambulances avec sirene). Menage de la chambre : l'aspirateur n'est pas passé tous les jours, ma tasse a café est plusieurs fois oubliee et non.nettoyees. 2 mails de demande de confirmation de reservation = jamais aucune reponse. Petit dejeuner : on ne peut pas charger la chambre et l'on doit payer tous les jours. La piscine a fontaine donne sur le lobby. Pas discret et intime. Accueil aimable, rapide et efficace. Petit dejeuner moyen en.qualité et varieté des produits. Tous les plats chauds sont tièdes... La literie est de bonne qualité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Shiela (Guest Services Team), Gestion de l’hôtel
Dear Mr Laurent Jacques, Thank you for taking the time to provide us with detailed feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced and appreciate your honest evaluation. Your comments are invaluable in helping us improve our services.We deeply regret that the room allocated to you in the Excelsior tower did not meet your expectations due to the noise from the fire station. Please accept our sincere apologies for any disturbances you encountered. We understand the importance of a peaceful environment for our guests and will address this issue with the utmost urgency.Regarding the cleanliness of your room, we apologize for the oversight with the vacuuming and the missed cleaning of your coffee cup. This is certainly not the level of service we aim to provide, and we will reinforce our training procedures to ensure such lapses do not occur in the future.We also acknowledge your concerns about the lack of response to your emails requesting confirmation of your reservation. We are investigating this matter to understand what happened and will take steps to prevent it from occurring again.In terms of breakfast, we apologize for the inconvenience you faced with the payment process and the quality of the hot dishes. We will review our breakfast procedures to ensure a smoother and more enjoyable experience for our guests.Your positive comments about the quality of bedding and the friendly, quick, and efficient welcome are appreciated, and we are pleased to hear that these aspects of your stay met your expectations.We truly value your feedback, and we assure you that we are taking immediate actions to address the issues raised. If there's anything else you'd like to share or discuss, please feel free to contact our guest services team at Wyndham Singapore.We hope you will consider giving us another opportunity to serve you and provide you with the exceptional experience we strive to offer.Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Guest Services Team, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest,Thank you very much for taking the time to rate about your experience at our Hotel.''If there’s anything specific you’d like to see more of, please don’t hesitate to let us know.”Warm regards,Shiela
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2023 par Ken, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2023 sur Expedia
Bien sinué prés du centre ville pour le shopping et les visites Propreté limite Equipements minimaliste
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2023 par Ken, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback .
2 sur 5
par un voyageur de Thuir

Publié le 16 janv. 2020 sur Expedia
Très vieillissant petit déjeuner mauvais seul côté positif l’emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2020 par Ken, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback. We have taken note of them and will look to improve on the mentioned areas. We do apologized for any inconvenience caused.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Tom, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Médiocre

Publié le 15 mars 2019 sur Hotels
Employé non serviable. Hôtel plus a jours. Piscine avec peux de transat. La piscine donne sur la réception. C est a dire lorsque on se baigne. Les pers qui arrive et qui partent nous contemple comme des poissons dans un aquarium. Le seul point positif est qu il est idéalement situé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2019 par Tom, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, just in case you miss out our hotel had 2 swimming pools with one facing the reception area and the other at the corner of Excelsior Tower which offer more privacy..
4 sur 5
par un voyageur de Pirae

Hotel bien situe en ville.

Publié le 7 août 2018 sur Expedia
Personnel accueillant, serviable. Hotel bien situe, a proxumite de city hall, Raffles mall, Clarke Quay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 avr. 2018 sur Hotels