Note fondée sur 934 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 avr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Montpellier

Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
Très grand standing Nombreux équipements Grande chambre toute équipée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2020 par Tane Picken, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear JM, Thank you for sharing your compliments with us and I am pleased that you had a lovely time with us here at Shangri-La Hotel, Singapore. I look forward to have you back again for another fantastic stay. Warm regards, Tane Picken General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Bon hotel, mais service moyen

Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels
Très bon hotel, les employés sont en majorité des debutants, il faut être patients...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2020 par Tane Picken, Gestion de l’hôtel
Dear Bachir, Thank you for taking the time to write your review. I'm glad you've enjoyed our signature Asian hospitality during your stay with us, and had a wonderful time in Singapore. Your kind compliments are very much appreciated and will certainly serve as encouragement for our colleagues to continue delivering exceptional guest experiences. I look forward to having you with us again soon, for yet another wonderful experience. Warm regards, Tane Picken General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bel Hotel en plein centre de Singapour a

Publié le 13 nov. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2019 par Tane Picken, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for sharing this review with us. We are glad that you had an overall positive experience in our hotel and had a good time during your visit with us. We look forward to welcoming you back real soon. Best regards, Tane Picken General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Cleanliness
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de East Boston

Publié le 21 oct. 2024
Everyone is helpful. The staff is very professional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2024 par Shangri-La Singapore, Gestion de l’hôtel
Dear JAMES,Thank you for leaving such a glowing review. We are thrilled to know that you had a great experience with us and that our staff contributed to making your stay enjoyable. We look forward to welcoming you again for yet another memorable stay.Best regards, Stephan Kapek General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Great location only a 5 minute walk to Orchard Road , The Shanghai -La experience was amazing , staff very friendly and professional. I stayed in the Garden Wing the room was 1st class With an out look to the pool . Thank You 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2024 par Shangri-La Singapore, Gestion de l’hôtel
Dear Lorraine Mary,Thank you for your positive feedback. I am heartened to hear that your stay was a great one, from the warm welcome received to the service our staff rendered which was above and beyond standards.Your kind words have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests. Thank you once again for choosing Shangri-La Singapore and we look forward to creating more memorable memories with you soon. Best regards, Stephan Kapek General Manager